Sunday, January 3, 2016

1st day sekolah 2016



Alhamdulillah ...
Hari ni 1st day untuk 2016 Anak2 mama kesekolah 
Abang dan angah .
Abang dah darjah 2 , angah plak 5 tahun 
Tersangat lar teruja mama tengok budak berdua ni .kemain semangat masing2 mama kejut kan skali jer terus bangun .. mama dah ingat kan semalam sbelom tido , esok dah sekolah jangan lupa bangun awal ...
 jawapan budak2 ni ...
" yeayy ....... esok skolah ....bestnyaa"
Amboii ... semangat bebenor ya  
Dah lama bercuti..
 jd permulaan sekolah ni nak jugak serba baru 
baju ,peralatan dan lain2.. 
sebab tu kotnya mereka bersemangat .. ngeh ngehhh


Yg diatas ni anak2 saudara aku .. anak abg long .
keenam enamnya sume dah sekolah tahun ni.
 Suka sangat aku tengok gambo ni 
.teruja plak masing2 dah tersarung seragam sekolah .
Terbayang plak , panjang umor insyaAllah dapat mama lihat suasana anak2 mama camni .. 
Yg tengah perempuan tiga orang tu si kembar tiga ..
 dah besar mereka ni .. dah pun darjah 3 .suka tengok yg kembar2 ni lagi2 bab pakaian hampir sume nk sama.. sekarang berpakaian sekolah lagi lar takleh cam tiga2 ni ..yg mana satu kakak ,kedua dan adik .. alahai mak saudara ...


Ini lar anak saudara si kembar 3 ..
^__^






No comments: