Thursday, December 3, 2015

turun temurun lagi .....





Mih mih mihhh ... alahai turun temurun lah sangat kan .. keempat empat anakanda atas tu masa umur mereka 1 tahun 1 bulan .. baju dari si abang sulong hingga la si adik solihin. Bajunya tak laa brand dan seberapa, hanyalah baby kiko.. tapi mama suka mereka pakai baju ni. Lagi2 bile mama gabungkan gambar sebegini, jadi ingat satu persatu gaya mereka dulu ..
Pernah la tahun lepas pun mama entry kan pasal baju turun temurun ni.. 
masa tahun lepas tu , kak chik icha ( iman qaisarah )
setahun sebulan gak , sebulan sebelum baby solihin lahir ..
Jadi untuk tahun ni jugak, baby solihin dah pun setahun sebulan .. jadi mama pun pakaikan dia .. smbil usik2 dia dan ambil foto dia .. ini la hasilnya .. ada persamaan tak mereka.. hihi.. sama tapi tak serupa  ..
nanti foto ni akan jadi kenangan mereka adik beradik 




3 comments:

norhidana miswan said...

anak umur dekat2 seronok lah... baju tu pun tak sempat nk lusuh lg hehehe.... suke akk tgk

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Betul tu sally..
Jadi kenangan utk mereka..
Kata org alah membeli menang memakai..
Boleh turun temurun lagi..
Baju pun masih cantik..

dalila said...

darwish pun byk baju yg dr abg..elok lg kan..sayanggggg..lgpun beza xjauh sgt..