Friday, December 25, 2015

semang a.k.a gula-gula sarang burung




Dah jadi fav anak2 dan mama nya skali .. hihi.
Kalau pergi sabasun hyper runcit , tak sah kalu tak beli ..
Weh weh .. apa nii ..?
Ehh .. lupa nak kenal kan.. 
Ini ialah gula gula sarang burung atau kat sini cuma panggil semang .. bukan nama orang tau ..
Manis .. berurat urat .. dan si saluti tepung .
Nak makan ni kena sopan santun ya ..kalu tersilap terhambur sana sini itu tepung.. hehe .. 



Haa .. nampak kan urat2 nya bila ditarik .. siap sedia masuk dlam mulut ni .. mih mihh

Dulu masa ank sorang dua , mama nya sorang2 jew makan ini semang . beli satu dah cukup .. 
tp sekarang tk lagi , sume anak2 syurga tu suka . Beli satu takleh lar.. memang tak cukup nya . Masing2 dengan gaya masing2 makan , mama takleh tengok muka budak2 ni makan rasa nk ketawa. Mulut penoh tepung nya.. hahaha kurang sopan tol ,.!!
pernah buat entry pasal semang ohh semang ni.. 


Cukup disini dulu 
Apepun , Salam jumaat penghulu segala hari 
Jumaat yg  penuh barakah ..
Ukir lah senyuman seindah mentari ..
Jika suka sedekah kan  senyuman wajah nampak manis .. 
pahala pun dapat .


Wassalam


2 comments:

Miss Volvo said...

pernah makan sekali kat kelantan.. tak masuk kat tekak pulak hehe

Nurhuda Ismail said...

lama tak makan !