Monday, December 28, 2015

potong rambut


28/12/2015


Ini dia putera2 mama yg soleh .
 Ikhwan & ilham .. 
bersahabat baik lar semoga sampai ke bebila hendaknya .. hihii seperti rutin biasa lar bile duk kat umah , main sama2 dan bile puas main2 bertengkar pulak yer.. berebut itu ini.. saling tak puas hati lagak mereka .. lagi2 cuti sekolah ni , mama dah jadi pemerhati dan penasihat yg terbaik dan setia dah rasanya . Tak boley lepas pandang .. 
Hai .. anak  .. anak ..

Foto atas tu sebelom mereka potong rambut .. 
ngeh3 dah macam bentuk songkok rambut budak berdua ni. Last potong masa bulan 10 bru ni seingat mama rasanya . 
Haaa tu dah abah dia peram dari mula cuti aritu sampai lar kelmarin .. 



Taraaa ....
Dah hensem dahh .. lagak machoo lar kamu2 yer ..
Di depan tu si angah ( ilham ) dan abangnya ( ikhwan ) ..
Petang kelmarin dah potong rambut mereka , 
Kelmarin , sibuk2 dah mama dan abahnya cari keperluan sekolah , baju seluar beg dan lain2 yg perlu .. tahun depan abang ikhwan dah darjah dua .. si angah ilham 5 tahun sekolah di pasti tempat biasa .. lepas dari beli2 barang2 sekolah tu , terus gi kedai gunting rambut yg berdekatan sini .. mama tak gi pun , cuma tunggu dalam kereta , bila dah siap sume keluar2 kedai alamak betapa kemas hensem ini budak ..hahah .. dah terasa plak betapa bersemangatnya mereka nak mulai sesi persekolahan ditahun baru nnti  .. 
Hari yg penuh kesibukan .. 

Dah tak lama dah .. 
ahad nanti 3 januari dah pun mula sesi persekolahan .. 
insya Allah .. 
semoga semuanya dimulai dengan kebaikan dan keredhaanNya ..


1 comment:

Nurhuda Ismail said...

ololoo hensemnyee ! selamat bersekolah ikhwan dan ilham :D