Thursday, November 5, 2015

keletihan agaknya ....




Keletihan ... 
itu yg mama dapat gambarkn buat kalian berempat .. dalam sejarah kotnya , petang ni serentak mereka ni tido .. hihh
Ni gambar fresh dua jam tadi . Sorry ye anak2 curi foto comel ni .. dah siap -siap mama tepek dalam entry ringkas mama ni haaaa.. 
Tadi balik sekolah , menjamu selera kemain mereka berempat ni .. dengan nasi dan lauk ayam masak merah .... dan air sirap sejuk .. kekenyangan .. lepas dah tu mereka duk ralit2 tengok tv cerita awang kenit , kemudian serentak lak memasing tido .. ngehngeh masa untuk mama lak bersenang lenang goyang kaki .. ambik kesempatan mama rehat2 sambil main tenet .. mihmihmih.. itu la mama zaman it ni , lau ada kesempatan skit mesti tak buang masa dah ..  

esok hari jumaat dan sabtu cuti sekolah ..
abg ikhwan pula ahad nanti dah mula kena hantar buku teks . Dan nak terima buku teks baru untuk tahun depan pulak , darjah dua .. kan tak lama dah nak cuti sekolah panjang..nak masuk tahun baru ..
Kejap je setahun2 berlalu kan ..




4 comments:

norhidana miswan said...

comei2 semua tdo bersama2.... yelah dh pnt sekolah pastu kekenyangan apa lg tdo lah paling sesuai hehehe

dalila said...

alahaiii..bole wat kenangan ni kak gambar ni..hihi

Atie Yusof said...

nampak comel semuanya... penat sangat kot Saly..hihi..
salam hujung minggu :)

smartiesmoo said...

hi ☺ please visit my blog. have a nice day ~
smartiesmoo.blogspot.kr