Tuesday, August 11, 2015

bila dah teringin si biskut raya

11/8/2015
26 syawal 1436H


Kemaruk nya lah hai nak makan biskut raya.. tak dapat orang nak tolong ambe melainkan diri ambe sendiri. Ehehee nampak biskut atas tu kan.. bile raya dah abes.. kuih umah sendiri pun takde.. pergi umah ibu pun da lama abes..umah kakak.. umah kak ipar.. aduyai sume dah abes.. nak makan sampai tahap gabang dah .. haha.. Terpaksa la aku buat .. jadi buat lah seringkas ringkasnya asalkn ade rasa biskut raya sudah .. ahaha .. biskut nestum .. ngam ngam dapat tiga bekas kuih tu.. rajin kan .. kan ... kan ... mood gini datang bulan syawal jew.. nnti dah abes syawal berlalu lah keteringinan.. mungkin rindu je kan.. ade ke gitu... ahahaa
Pergi beraya sebelom nim tak ketinggalan langsung merasa kuih raya tiap rumah yg aku bertandang.. satu perasaan yg amat rugi tak buat hobi yg satu ni.. kalu ade 8 atau 10 atau 15 bekas habis aku round satu persatu ..!


Haaa... 
Memang setia ..siap beratur sopan2 lagi ..





2 comments:

Kakzakie said...

Uhh... rajin betul
Kalau kakak dah habis raya ni memang dah malas nak bakar biskut lagi:)

norhidana miswan said...

hehehhe dh tingin kan.... itu yg rajin bt sndiri... kalu akak mmg pendam dlm hati jelah