Sunday, July 26, 2015

tahun pertama solihin beraya

26/7/2015
10 syawal 1436H


Alhamdulillah ....
Tahun ni 2015 , tahun pertama baby mama ni beraya .. 
idlan solihin...punya lah  suka sangat bile mama pakaikan baju melayu dan siap bersamping lagi.. tp kopiah dikepala takmo ya, bila mama pakai cepat capat dikuis nya dengan tangan.. alahai .. ikut suka adik laa.. asal selesa dan tak meragam cukuplah yer.. mama pulak yg xcited semacam.. melaram adik macam abang2 dia .. ekeke



Happy kan kan kan.... dia ni.. senyum sokmo .. suka sangat kalu ade orang agah agah dia .. Adik solihin dah 9 bulan .. tetiba raya ni dah pandai duduk macam atas tu.. merangkak pun baru je boleh . dan buat masa ni jugak solihin pandai dah bangun berdiri sambil bergantung.. berani jugak adik ni... mama pula yg terpaksa tengok sokmo nye .. bimbang kang jatuh 


Dah dulu ya cerita pasal saya .. nanti jika adik dah boleh jalan mama akan story lagi .. muaah... cayang ciked baby mama.. ♥







2 comments:

norhidana miswan said...

omeinyer dia ngn baju melayu tuh

dalila said...

alololo comelnye baby solihin..