Saturday, June 6, 2015

otw kenduri kahwin





Salam sabtu semua..
Buat apa hari ni.. korang pergi bercuti tak.. aku tak bawa lagi anak anak bercuti.. musim cuti ni duk rumah jew.. bermalas malasan..kesian mereka berempat ni..hihi.. kalau pergi pun umah nenek mereka.. dekat je.dalam 25 minit perjalanan je kalu tak sibuk bersesak jalan..

Hari ni bertolak ke kemaman. Ke kenduri kawen.. atau paling mudah aku sebut , gi makan gulai.. ahaah.. banyak jugak undangannya hari ni.. tapi boleh pergi sempat dua tempat je.. aduyai masa tak mengizinkan.. sekarang otw dah kemaman .. masih sempat ya aku entry dalam kereta..si baby solihin duk tido dia.. mama duk bersenang bertenet jap.. kalu dia tak tido, aduhai mana lah boleh mama duk bersenang lenang gini.. abis di kacaunya... sobs.. 

Oke dah dulu.. belanja gambo si kesayangan mama sekeping ya..bermacam ragam..  gigih mereka ni..peach..!!!
Semoga selamat diperjalanan ..aamiin


1 comment:

dalila said...

xkema pun cuti kali ni..anak xskolah lg bejalan time xcuti je..klu time cuti kos tinggi sket..hihi..