Wednesday, May 6, 2015

WW :: 'photoshoot' suka- suka

07052015




Salam rabu sume ..
Ukir senyuman semanis madu, baru lah orang pandang tak pernah jemu .. ^__^

Senyum.. senyum lah.. 
Ia juga satu sedekah .. 




Pada pic atas ni, ada nampak apa2 kaaa ..?
Oke.. lagi pic kasi dekat yaa .. tengok bawah ..



Haaaa .. kan dah jelas sikit kan... amboii kemain hero mama dan kezen nya aktif diaorang nii.. sampai atas tuh pun mereka panjat .. sempat pulak ber'peach2 atas tu bile abah nya nak ambik gambo..  oke cantik plak gambo ni kan .. 


Chakk ... !! Adik solihin bambam dengan tokmi nya .. (mak mertua i.. ) sempat mama tangkap .. terima kasih umi .. memang sporting tokmi .. gitau nk ambik gambo je, terus senyum .. hii.. mama sayang gambo ni ..


Gambo atas ni  .. anakanda dengan kazen nya juga ..  di taman tasik tanjung sura, dungun .. seronok2 duk main, tetiba ade iklan kejap, kena lah berhenti lah ya anak2 ..beri laluan mama nk ambik gambo ni.. hehehee... tak letak la gambo banyak2, kita cantum kan aje ..

Sebenarnya, masa ni lepas sudah gi kenduri kawen sepepu en.abang, masa 4 hari lepas ..rehat2 lah dulu sebelum pulang.. selalu je family kami singgah sini ..anak2 suka main .. luas juga la kawasan permainan .. memang selamat .. belakang dari tempat permainan ni, nun ade sebuah tasik ..cantik ..tasik tanjung sura .. 

bile sudah letih budak2 ni main terus kami pulang ..
adehh, bau masham2 masin pahit manis sume adaa .. menerjah idung kami..
Tak sanggup rasanya..muahahaa... Berpeluh kalian ya.. mm seronok kalian .. mak ayah masing2 cuma duk tengok je ya, memerhati anak2 .. kalu turut sama2 main ,apa jadi agaknya yaa.. runtuh wehh .. hihii







4 comments:

aTieYusof Family said...

salam Rabu Sally...
amboii seronok anak2 dgn sepupu2 tu kan.. tokmi sporting tu..:)

dalila said...

oo mak mertua ke..mcm muka kak saly la..ingtkan mak akak..

Normi Nieza said...

salam rabu..:)

Cho Zila said...

salam singgah sini...