Wednesday, April 29, 2015

WW :: kad undangan





Tengok kad undangan perkahwinan atas tu.. kad di abad ini kot nye kan, ringkas2 je kad nya.. pernah jumpa juga sebelom ni yg kad nya macam profile facebook.. pernah juga jumpa, ala2 buku tulis budak sekolah,dibelakangnya siap ngan rukun nikah..kiki..  yg kawennya cikgu sama cikgu.. lahaii.. dah makin maju skrang.. makin lama makin unik.. 
kalu dulu2 masa zaman saly kawen (cesss baru je 8 thn) kawan2 kawen, zaman kakak2 kite...  rasenya tak sah kalu kad tu tak berbunga2 bagai.. ucapan selembut kalbu.  Pernah juga musim kad mini, kecik2 je .. masih ingat kaa... Biasenya kaler pink la femes nya.. ^,^ kan .... 

Kamu2 semua ada ka yg dapat kad undangan perkahwinan .. saly dah dapat 3 kad undangan nii ..  dua darinya awal bulan 5 nanti.. 2,3 mei..dan satu lagi pertengahan bulan... kan nanti 1 mei hari pekerja .. ramai yg naik pelamin.. belum lg musim cuti sekolah nnti .. hihi.. aku suka lah sangat gi kenduri.. sebab2nya :

Yg pertamanya,  suke dengan nasi minyak or nasik putih lauk pauk dan hidangan yg pelbagai dari rumah pengantin.. 
Yg kedua , suke tengok pengantin...tengok baju dan tempat persandingan.. hantaran ..
Yg lastnya , suka juga kalo dapat cenderamata dari pengantin kot..  



3 comments:

aTieYusof Family said...

rezeki tu Sally dapat undangan perkhawinan...hehe..
atie ada dapt baru2 ni...utk bln 5 belum ada..

norhidana miswan said...

zmn skrg nih mcm2 pesen ada... maklum makin kretip zmn nih kan... tp akak suke lg kad jemputan yg pesen2 dulu2... ada mcm doa ada tulisan jawi... akak mmg old school kot

dalila said...

mcm2 skang ni..time ila dulu asal wangi udah! hahaha..