Wednesday, March 18, 2015

aku tanya apa khabar ....


18 march 2015

Aku tanya apa khabar .. hiii...ayat yg femes skrang ni semenjak menang anugerah juara lagu ritu kan .. 
Sedang molek laa ayat tu dengan aku nim.. lame juga lah tak buke blog ni.. kejap ade kejap takde.. kelmarin, anak saudara datang rumah.. anak sedara tu dah ting 4.. dh besar u..  cakap punye cakap tetiba ank sedara tanya, "cik ngah dok aktif blog doh ke lenim (versi teganung okee) .."... maksudnya, dah tak berblog dah ke sekarang ..??
Haahh .. alahai tetiba mai teringat tau .. aku pun jawab .. " cik ngah dok dang nok buke2 blog.. ".. aihh, versi teganung lagi yer.. kata ku, tak sempat nak buka blog.. sibuk sangat.. " ..

Jadi curi2 gak masa sesuai.. rindu nak citer bagai.. tentang anakanda tersayang.. terlalu banyak gak citer.. tp biar berlalu gitu aje.. tp kalau dicoret dan simpan dalam blog boleh jugak wat kenangan .. hihi
Rindu jugak nak gi umah kawan2 .. tp tak berkesempatan langsung .. takpe lah, biar aku bercerita sorang2 dulu .. 


Gambo terbaru anakanda2 beta .. 
Mai aku kenal kan sorang2.. hikss

Yg pegang adik baby tu abang ikhwan haiqal.. si sulong .. 7 tahun
Yg berdiri pakai baju biru tu adalah si angah .. ilham irfan .. 4 tahun
Dan pakai baju merah tu, si kakak ..
satu2nya puteri mama .. iman qaisarah .. setahun 7 bulan .. 
Di ribaan abang pula baby ..si adik, izz aqil solihin ... 5 bulan..  

 Wajah2 anak ku.. dah besar mereka semua.. terasa kejap je masa berlalu .. 

" Ya Allah ..
 limpahkan lah rahmatMu keatas mereka anak2ku ... lindungi dan jagalah mereka di bawah rahmat kasih sayang Mu .. "

 Amin




2 comments:

norhidana miswan said...

yelah kan bz membesarkan anak2 mana lah dan nk jenguk blog... lg2 anak2 msh kecik2 lg kan... akak yg anak sorang ni pun klu ujung minggu mana pnh jenguk blog kui3

Norazlina Idris said...

wslm...

amboi meriah nyer rumah...sama la kita ...saya anak 5...hihihi

feel free to visit and follow superbchombi.blogspot.com