Monday, January 12, 2015

si arjuna beta .. bermulanya alam sekolah






Teruja ...teruja ..
Kedua- dua si arjuna beta dah bersekolah .. 
Kelmarin. 11 january 2015 ..
Si abang Ikhwan dah di tahun satu.. dah pun 7 tahun.. dah besar anak sulong mama ni.  Sebelom ni sekolah di pasti as-sabiqun selama 3 tahun.. bermula dari umur 4 thn lagi.. dan untuk tahun baru 2015 ni , sekolah di sekolah keb.seri nilam.. niat nk hantar di madrasah yg terdekat ni tp dah penoh.. terlewat dan terlupa nk daftar awal2.. heh .. 

Si adik pulak, ilham.. first bersekolah kelmarin.. ilham baru 4 tahun.. hantar di pasti abangnya dulu, as-sabiqun.. lucu tengok ilham ni.. hihii.. nak sekolah sangat2 .. nak beg macam abangnya.. nak pakai baju macam abangnya pakai dulu, warna hijau tu.. hihi.. sekarang dh dapat dah.. 


Teruja sungguh hati ini.. hihi.. lihat anak2 dah si dunia luar.. dunia sekolah dia.. sayu pun ade, sunyi je rumah ni.. yg cuti2 Sekolah tahun lepas, masih terasa gamat riuhnya rumah.. hehe..  sekarang pagi2 cuma tinggal mama, anak dara tersayang qaisarah .. dan juga baby solihin .. 

Belajar rajin2 ye anakanda2 tersayang .. duk baik2 .. jangan nakal2 .. semoga kamu berdua jd anak yg berguna.. yg soleh ..  
Anak soleh dan baik buat mama dan abah ..




5 comments:

Mar Mansor said...

terharu bila melihat anak sendiri sudah bersekolah kan

norhidana miswan said...

betapa cpt nya masa berlalu kan...

Ibu Lala said...

Anak akk danial kata best sgt sekolah. Dia x suka ddk rumah

dalila said...

Ikhwan & ilham semoga menjadi anak yg soleh..belajar rajin2 yer ;)

QasehnyaRania said...

patut la makin sibuk si along n angah dh skolah ye..
smga dipemudahkan