Sunday, November 16, 2014

alhamdulillah ... selamat lahir baby keempat





Alhamdulillah..... 
Dengan rasa syukur yg tak terhingga pada Allah swt... 
Selamat lahirkan baby ke empat ..
Allah huakbar ..!!

Tarikh : 28 october 2014 (selasa)
Bersamaan : 4 Muharram 1436H
Jam : 5 pagi
Baby : boboy


Hari ni ke 20 hari berpantang .. alhamdulillah.. mama dan baby sihat.. baru je dapat update.. hihi.. mama memang kelam kabut sangat2.. busy.. bila dah masuk anak 4 ni, aku kena belajar..belajar lagi nak sesuaikn keadaan .. alhamdulillah.. dah makin tenang.. suami dan ibu banyak membantu .. anak dara mama iman qaisarah  yg ketiga tu, baru je setahun 3 bulan .. memang mencabar skit .. merajuk dia dengan mamanya.. takmo tengok mama .. asyik nangis je dia..nenek dia yg uruskan segalanya anak dara sorang tu ..sedih hati mama .. tp dua tiga hari ni dah oke sikit.. dah mula senyum pada mamanya .. dah boleh duk dekat...alahai... mama rindu ..!!

Nanti ada masa , in sya Allah akan aku catat kenangan lahirkn baby ke4.. alhamdulillah... berpeluang sekali lagi merasai nikmat lahirkan anak .. 

Sekarang Dapat tunjuk kaki baby je dulu ya.... hik3 .. nanti abis pantang boleh lah tunjuk wajah my baby boboy mama ni ... 


Oke.. dah dulu ...
Rindu ...rindu...kamu semua..
 my blog juga  ...uwahhh
♡♡♡♡



7 comments:

mummycda said...

alhamdulillah..syukur dan tahniah sally....dah 4 org permata hati :)

norhidana miswan said...

tahniah n selamat menghabiskan masa berpantang.... seronoknyer muda2 dh ada 4 org anak... akak nk tambah lg sorang pun payah... huhuhui

dalila said...

wahhh..tahniah kak..
xsabar nk tgk muka full baby..
selamat berpantang kak..

Fifi Nadhrah said...

Allah hu akbar.. comelnye baby.. biar la kaki pon.. tetap comel..

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.tahniah akak :)
sian kat anak dara tu kan.. xpa la..nti mama layan keduanya..sabar ye sayang..

akak, tgk jarak anak no 3 n 4 dekat j kan.
tetiba teringat pasal doktor tanya ttg perancang nk guna yg mana.sy terus terang ckp xnak ambik sbb tunggu lama 6 tahun takut side effect.umur sy dh la makin meningkat.. tp smua tu rezeki kan..

eMMe said...

Alhamdulillah.. Tahniah Saly n keluarga, tgk jari kaki dia kemerah2an laaa... comelnye... moga saly n anak sihat hendaknya, selamat berpantang...

Ibu Lala said...

Tahniah. Alhamdulillah. Akk jugak yg 3 je. Syukur