Saturday, September 20, 2014

selfie dari my hero ...!

20/08/2014



Muahahaa.... 
nak tergelak mama tengok aksi anak teruna mama dua orang ni...
Hari ni punyer citer .. tadi kuar pegi jalan jap ..en.abang bawak wife n anak2 dia yg kebosanan ni kuar gi pusing2 je.. tk singgah mane2 pun .. 
Aku pun seperti biase la kalu berpeluang suka tangkap gambo tak kire la mane2.. memang hobi aku ni..kadang2 sampai en.abang dh paham benor, tengok muka wife dia ni ,reaksi muka nk bagitau nk begambo, sampai en.abang beri laluan ye.. oke .. macam iklan tv lak.. ekekek .. berselfie sakan noks..!!menggambarkan kebosanan lak aku tengok reaksi muka hubby aku ni .. alolo.. 

Bukan setakat aku jew.. kadang2 kalu mood anak2 oke.. budak  dua orang tu pun terangkat sama .. jadi comel je gambo .. kalu takde mood diaorang, macam rela dalam paksa je muka tuh ..

Tengok selfie hari ni .. entah.. mama taktau bile mase laa budak2 ni buat muka gitu .. biase 'lagak macho' jew .. dok lawo laa ..ahaha... takut mama tengok .. 



Fakta atas ni tetiba jumpa dalam laman fb tadi ...
Hohoo ..macam ni ade kew ... 
Macam kelakor je bila baca ...
Hiiiii...





2 comments:

aTieYusof Family said...

Samalah Pa'e tu saly..klu mood tgh OK, happy lah jg nak berselfie..tapi klu mood Off takyahlah berselfie..kang mcm2 gambo yg kuar..haha..
tergelak baca fakta kt pic bawah tu Sally.. :)

Nora Karim said...

Kreatif pulak anak2 bila bergambar.. hehehe