Tuesday, August 26, 2014

throwback aidilfitri 2014 ....

26/8/2014


Hari ni dah 30 syawal... syawal terakhir untuk tahun ni.. tinggal 2 jam lg kot..hehe...  throwback aidilfitri 2014.. 
baru malam ni aku ada masa... sob... tkpe la.. layan kejap semua gambo raya baru ni yer... keluarga kecil aku.. semuanya brsederhana tahun ni..
ingin Imbas kmbali hari2 mulia ... 
detik2 yg ingin aku mengulangi semula..
andai dapat ku putarkn putaran dunia,ingin ku gubah semula...
wah wah wahh....

Alhamdulillah... dapat kita raikan lebaran tahun ni
InsyaAllah...panjang umor tahun depan jumpa lg syawal..
Suke sangat aku duk belek2 gambo2 raya..tak kira la yg tahun2 lepas punyer pun... dah memang hobi kalu takde kejaan ...

Jom layan ...







My family.... mama punyer



Family mertua




Family aku....  bsama ibunda.. kakak.. adik.. kak ipar..



bersama teman belajar 9 thun yg lepas...last jmpe masa majlis kahwin aku..
rindunye teman aku sorang ni.. terputus gitu je lepas masing2 kawin.. tp bangga aku dengan dia ni, cuba cari aku.. kalau yg lain2 cam biasa la ramai yg sombong.. dulu kami belum kawin, tp bile dapat jumpa kembali time ni masing2 dh punyer  3 anak.... sweet sangat.. hehee






oke..
cukup..cukup sudah..
  

wassalam







No comments: