Sunday, August 10, 2014

salam syawal



hai ... hai ..
hari ni mak buyong muncul kembali..
org lain dah habis citer pasal raya.. tapi aku baru nk mula..hiii

salam syawal semua..  hari ni 14 syawal... dah 2 minggu.. rindu nak raya lagi...sob... tak sanggup nk tinggalkn syawal.. hahaa.. adakah hati korang pernah terdetik gitu.... nak buat camne kan.. hari silih berganti.. masa tak dapat di putar kembali..walo seminit skali pun..Insya_Allah panjang umur tahun depan kita jumpa lg ramadhan dan syawal.. 


sedikit foto  syawal baru2 ni.. sikit sje..cukup la utk jadikn kenangan dlm blog.. heee..
tema warna 1 syawal tahun ni ' sweet purple..'... warna yg bersahaja.. bersederhana syawal tahun ni.. 


kami .....
berlima raya tahun ni ..




ragam anakanda di pagi syawal..
cukup payah nak ambil gambo mreka bertiga ni.. 
heehe.. 
akhirnya , mama tangkap je aksi mereka ni.. 





berselfie di pagi raya dengan puteri mama sorang ni ..
raya pertama buat iman Qaisarah ..
nasib pakai tudung icha tak tarik buang.. sampai ke petang... hahaa bertudung la sangat si kecik mama ni.. punye la susah nk cari tudung icha..sebab dia kecik baru 11 bulan raya baru ni.. akhir jumpa jgak. 

apapun, icha tetap chomel dimata dan di hati mama...
mmuahh..



raya kedua .... berfoto dengan en.suami la pulak..ahaa...
sebenarnya nk tunjuk betapa bulatnya aku.. huwaa.. muka pun dah lain.. kandungan masuk 7 bulan.. so... memang berisi sangat.. nk selfie cantik2 dah tk boleh...
^___^




1 comment:

norhidana miswan said...

comei2... raya thn dpn dh tambah jd 4org anak ek...seronoknyer... jeles tgk org peknen...tp diri sndiri tkt nk peknen