Saturday, August 16, 2014

Majlis jamuan hari raya ikhwan





hari khamis 2 hari lepas, ikhwan pulang sekolah terus bagi surat yg diatas tu pada mama.. mama tau kalu ada surat dari skolah mesti ada yg penting nk bgitau.... iye,, jemputan ke majlis jamuan hari raya.. ehh terkejut juge mama  sbab seminggu lepas cikgu PASTI nya dah buat majjlis hari raya ni...  baca punye baca lagi,, rupanya jemputan ni untuk kdua ibu bapa pula..  tak sabar lak mama nk pegi.. dah hampir 3 minggu aidilfitri berlalu rasa rindu pulak nak rasa suasana raya.. hiiii

jam 11 pg tadi... kami sekeluarga pergi ke majlis raya si sulong mama ni..
nak bergambo bagai memang tk sempat sangat..


ini dia empunya diri ..ikhwan..suka la sangat tk sabar nk bwak kuih tu ke skolah nya.. hee.. tp gambo ni yg minggu lepas punyer masa majlis raya skolah dia.. jangan tertipu ye.... 


masa prjalanan ni.. sempat jugak walo dalam kereta... mama nya yg lebih2 nya..kikii... abaikan muka mak buyong yg sembab dan pucat tu yer... fokus kan pada my hero belakang mama tuh....!



bila dh sampai... ikhwan syok berlagak malu konon depan kawan2 nya sebab mama nya pegi sekolah dia.. 

nak ambik gamba suasana tk boleh sangat..sebab dua hero berebut asyik nak pegang phone mama..hadoi.... ni antara yg sempat jew..


ini mee kari mama punyer...
idam nk makan mee kari yg cukup bahan2.. nah.. tercapai jugak.. penoh semangkuk aku amik.. bikin malu je..hihii
yg lain tolak tepi.. laksa penang ada..nasi putih , gulai daging kambing dan singgam ikan tongkol pun ada.. 
tapi....menang mee kari lagi di mata mama... 





kredit buat sulong mama... 
muahaha... gambo curik ikhwan ni..
pandai....!!


^___^





2 comments:

Pn Sheila said...

rajinnyer pasti anak mama buat jamuan raya tuk ibu bapa..

eMMe said...

Mama Saly, cam tu kan kalo ade ank lelaki... tak menang tangan la dibuatnya... hp kite jadi milik dowg la nampaknya..