Monday, August 25, 2014

jom minum koko E-MAN

25/8/2014




inilah minuman aku untuk sepanjang pregnant ni.. minuman koko E-MAN .. bukan nk prmote tau.. ini produk muslim kita.. dulu2 aku memang suka sangat minum milo.. tak kira la milo panas ke.. suam.. campur susu.. ais... memang suka.. tp kalau preggy mmang sembelit la mama ni.. paling siksa..

jadi kadang2 waktu cuba juga elak..dan cari alternatif lain.. cuba vico.. oligo ke.. tp memang tk serasi dengan tekak.. mungkin milo tu dah dibiasakn kita sedari kecil lg kan... sukar nak dibuang nye..

isu boikot.. produk israel.. 
milo pun salah satu tau.. !!
boikot..boikot...!!

minuman e-man ni memang best...
 koko + kurma..
memang berkhasiat.. suka juga dengan rasanya..
boleh jugak elak sembelit.. yg pasti ajar anak2 juga minum.. anak2 mama oke je.. 
biasa kalau aku buat air koko ni dah tak letak gula..
dah memang best minum gitu.. kurang2 skit gula ni ,takut kena kencing manis..ehee..maklumla , kalau mengandung kan memang mudah nk dapat kencing manis.. jadi,kena jaga2.. syukur kali ni tak kena penyakit tu..




5 comments:

eMMe said...

MAMA SALY, saya penah minum Eman Koko ni.. nnt nak beli lagi la..stok dah habis lame dah.. sebab ade kurma kan, n lagi satu ade tanda IMP kan...

Ena's Stories said...

caya la saly...sokong product tempatan...bantu anak bangsa kita!

Macam sedap e-man ni,sy belum pernah minum lagi...nanti bole cari nak try minum...

Siti Najihah Mohamad Nor said...

Sy br bli td sbb nk bli Qoqo Stevia Ana Edar,xde stok..

Siti Najihah Mohamad Nor said...

Bagus minum produk muslim

zue zhufairah said...

untuk dalam pantang leh x mnum...