Sunday, March 9, 2014

PRAY FOR MH370


Hai semua.. sedih kan bila ingat peristiwa kelmarin.. nak buat entry di hari sabtu gini terasa malas tapi bila mengenangkn semua mangsa pesawat #MH370 , hati terpanggil nak buat entry ni ,agar kita sama-sama membantu.. walaupun dari jauh, tak ada kudrat... 
tp cukup lah dengan secebis kiriman doa ikhlas kita..

Berat mata memandang, berat lgi bahu memikul..
sama-sama berdoa untuk kesemua yang berada di dalam pesawat #MH370 agar mereka dapat ditemui semua... hentikan pelbagai jenis spekulasi mahupun berita2 yg tak pasti ....

kami masih mengharap Ya Allah hanya kau maha mengetahui apa yang berlaku .... permudahkan lah apa jua urusan mereka dalam mencari #MH370
Hanya padaMu kami berserah..








6 comments:

Muhammad Taufiq said...

Hye, saya suka baca blog awak, baru-baru ni saya ada buat blog harap awk boleh singgah dan follow blog saya. awksweetgitu.blogspot.com :)

norhidana miswan said...

aah kan dik, walaupun bkn sedara mara bt sahabat handai tp ttp rasa terpanggil nk amik tau, nk kirimkan doa... moga dipermudahkn usaha semua yg mencari...

IbuNoey said...

IbuNoey pun sayu je bila dengar berita ni.hanya dapat berdoa je..

Cho Zila said...

akak juga berdoa moga cepatlah ada kesudahan kisah ini.. hati berdebar2 dan mengharap akan berlakulah keajaiban...

QasehnyaRania said...

betul tu
sama sama kita berdoa sepenuh hati, dengan rasa rendah diri merayu pada Allah tunjukkan lah jalan keluar kepada kebuntuan yang melanda kita semua. semoga Allah memberi rahmatNya dengan penuh kasih sayang.aamiin

dalila said...

sedih kan kak..kite ni wlupun xde kwn ke sdara ke dlm tu tp dpt rase sedih tu..kt mn la pesawat skang..