Monday, March 3, 2014

jumpa misi icha 6 bulan



dh semnggu mama tk bersiaran.. satu family tk sihat termasuk tuan empunya blog..
pagi tadi bawak icha pergi klinik desa jumpa misi.... temujanji dah minggu lepas untuk 6 bulan tapi kerana icha demam tak dapat nk pergi...

hari ni icha dah sihat.. terpaksa lak kena cocok di kakak misi..hehe

berat : 6.6 kg
berat misi kata oke... masa bulan lepas berat 6.15kg..

icha dah pun dapat bergantung... berani dia..hee..... cepat kan.. baru 6 bulan..




ni  icha  duk tido.. baru dapat snap gambo nya...  tadi  menangis sangat  dia.. lepas kena cocok sikit.... alahai manja...



8 comments:

Petak Bunga said...

tambah baik dah tu

aTieYusof Family said...

hihi..makin tembam tgk Icha.. comel..tak sedar dah 6 bulan dia ya..:)

mama ila said...

dah besar dia...semoga membesar dengan sihat dan kuat =)

QasehnyaRania said...

harap skrg semua dah baik baik aje ye kak.
alolo. sia. icha..

Pn. Zana said...

comel icha! anak saya 9 bulan dah..:)

eh, nak bgtau promo ESP shaklee sekarang sedang berlangsung. protein yang tinggi dan sumber kalsium untuk anda. hubungi saya ye. misssasu ~ 012-985 1718

wahida said...

comelnya anak u sis...


salam, tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

QasehnyaRania said...

singgah ptg .kopok lekor ada kak.hihi

IbuNoey said...

haha..sweet jerk tidur dengan Yaya...;)