Saturday, March 8, 2014

8 mac 2014 (✿◠‿◠✿)





hai semua...
hari ni 8 mac 2014 ..
tarikh yg paling 'istimewa'' dalam sejarah  hidup...
(✿◠‿◠✿)

Alhamdulillah..... 
syukur Allah masih memberi peluang pada hambaNya ini untuk bernafas pada hari ini.... detik ini.... 
dan masih berpeluang  mendengar doa dan ucapan-ucapan dari insan-insan yg tersayang... terima kasih Ya Allah..





tengok..... berapa banyak dah lilin kat ats kek tu... itu tandanya usiaku dah pertengahan... 
dah pun berada di awal 30-an.. tak sampai tengah lagi tau...hihii
(>‿◠)

ada sape-sape tak yg sama birthday dengan aku ni....?



hari ni 8 mac  , yg aku tahu adalah  "hari wanita sedunia" juga...
so.... selamat hari wanita buat semua wanita..
betapa 'istimewa' nya kita ni sebagai wanita... 
♥♥♥♥





Ya Allah,
Aku mulai hariku
dengan menyebut namaMu
memohon kepadaMu
Agar indah setiap detik yg datang...

Ya Allah,
semoga dengan pertambahan usiaku,
seiring dengan pertambahan amalku
seiring dengan peningkatan taqwaku
seiring dengan peningkatan prestasi dan kualiti ibadahku

semoga ada berkat dalam setiap perbuatanku...
Aamin..



wassalam





nota mama:
sampai hari ni aku masih tk sihat sepenuhnya.. flu (selsema)..sampai sakit tekak dan telinga..berdengung..dah gi klinik..hope cepat2 sihat buat diri... apepun tetap 'happy ..happy..happy '.....  ada insan2 tersayang disisi ku

...

5 comments:

aTieYusof Family said...

Selamat Hari Lahir Saly..moga sentiasa dlm lindungan Allah..bahagia bersama keluarga tersyg...amin... jg selamat hari wanita sedunia...:)

rostina76 said...

happy birthday Saly & selamat hari wanita juga….special tu harini. semoga sentiasa mendapat rahmat ALLAH & dilindungiNYA

rostina76 said...

happy birthday Saly & selamat hari wanita juga….special tu harini. semoga sentiasa mendapat rahmat ALLAH & dilindungiNYA

MiaLovetto ^^ said...

Sanah helwa Mama . Kullu am wa anti bikhooir. =)

QasehnyaRania said...

selamat hari lahir akak.
saya doakan semoga akak dikurniakan kesihatan yang baik dan sentiasa dimurakan rezeki hendakNya aamiin