Thursday, February 20, 2014




selamat petang sume...
jom minum kopi.. hehee best kan minum kopi petang-petang gini.. orang lain minum pagi kopi, aku jer suka minum petang2..hiii
petang ni kurang sihat skit... nyut nyutt kepala ni haa.. sakit badan lagi.. dah musim agaknya.. ramai yg tk sihat.. 

petang ni cuma layan anak2.. duk tengok diaorang main-main. .. happy je tengok budak-budak.. kerjanya cuma bermain.. bermain.. tanpa fikir masalah apepun.. indahnya dunia anak-anak.. 




sibuk mereka-mereka ni..


aumm  caakkkkkk





irfan nak begambo dengan dik icha..... 





"apa sahaja kenangan dengan anak-anak ia sangat manis..
kerana saat tersebut tidak mampu di dapati di mana-mana atau dengan orang lain..."




satu kata semangat buat kita ibu bapa.. 
anggaplah karenah dan keletah anak-anak itu sebagai penghibur kita.. tanpa mereka tentu sunyi sepi dunia..
selamat berhujung minggu ya...
wassalam............



3 comments:

imm said...

lepas beranak anak sulung, jd xleh minum kopi.sakit kepala jadinye.dlm setahun tu 2,3 Kali je minum kopi kot.hihi

QasehnyaRania said...

icha. comelnya dia. grrr, dekat mata icha :-)
sy suka minum kopi o dgn tosei. tp lps kena migraine doktor x galakkan. huhu.

Nastyna said...

datang sini baru tingat seharian saya tak teguk kopi mahupun teh, no wonder la penat semacam jer rasa badan ni. Betul, saat dengan anak mmg priceless.