Thursday, February 13, 2014

jom layan ultraman.....(>‿◠)




Jika kejadian ini berlaku adakah kamu akan ambik gambar atau lariiiiii... kikikiiii
layaannnnn.....

salam khamis semua... selamat berhujung minggu.
mood boring ni..ngatuk pun ada.. tengok ultraman segar sket mata kot..hahaa.. tengok gambar atas tu aku dah nk tergelak...

anak2 semua duk tido.. biasanya yg hero dua orang tu jarang nk tido siang.. tp hari ni zzzZzz... huh letih agaknya..duk boring2 layan tenet jap.. jap lg nak wat cucur udang..nk makan petang nanti time en.somi pulang kije....nak tepek cucur aku tk buat lagi..nanti sejuk...tk best.. heeh..
 nanti dik icha bangun susah skit mama nk wat kije..masa icha tido ni la aku buat kije..memula layan tenet jap... jalan2 kat fb..blog... dan kmudian buat kije  rumah yg tertangguh....  alahai.....super bizi  btol mama..hehe



kata-kata semangat untuk petang khamis... 
untuk kawan2 maya yg aku sayang... love uols
yup..happy-happy.. oke..
(>‿◠)





5 comments:

eMMe said...

Mama, kalo betol la ade raksasa n otomen kat Malaysia..huhuhuhu.. mmg tak tau nak gmbrkan camner perasaan tu, hehehehe...

dan kata kata smangat itu, membuat kan kite yg baca ni pun jadi semangat.. mmg terkesan n motivasi diri yg patot ada dlm diri kita kan..

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Lari semua.. raksasa dah datang..

OhPanduan said...

hahaha..kreatif gambar ni buat. macam betul nampak.

QasehnyaRania said...

xda masa dh nak rakan gambo otomen tu kak. cabut lari awai awai lg.hahaa.

ptg ptg buat cucur udang makn satu fmily btapa nikmatnya kan.. :-)

rostina76 said...

oloh!!!!hero zamang kecik2 tu. hehe