Monday, February 24, 2014

iman Qaisarah @ icha 6 bulan



jumaat 3 hari yg lepas icha  dah cukup 6 bulan... 21/2
dan icha dah dapat merangkak sepenuhnya.. siap dapat duduk bertongkat tangan lg.. aduh mata mama duk perhati dia sebab dia merangkak dan pergi ketempat yg tak sepatutnya.. bukan main seronok lagi icha ya dapat kesana kemari... tu belum dapat berjalan lagi... kalo lah dapat berjalan, tak tau le aktifnya camne.. hihiii...
foto2 icha  jumaat yg lepas....

hari ni sepatutnya ada appoinment kat klinik desa sini.. ada imunisasi dan berat timbangan.. tp mama tak dapat bawa icha keklinik sebab dah dua hari icha demam.. batuk dan selsema.. kesian..asyik merengek jje.. 

tapi pagi tadi kan mama perasan yg gusi icha diatas nampak cam putih skit... seperti nak tumbuh gigi jew..tapi bila  mama rasa tak bergaram pun gusi dia..biasa kan kkalu nk tumbuh gigi tu ada lah rasa skit2 kat gusi tu.. heee entah kan bbetul ke tidak mama ni..

alahai icha cayang, da nak tumbuh gigi kew.. awal lagi..hehe.. takpe lah..nanti still comel icha dengan gigi prmulaannya nanti.. (>‿◠)















5 comments:

aTieYusof Family said...

Tak sedar Icha comel dah masuk 6 bulan.. makin bertambah cute nya bila senyum tu Saly.. geram nengoknya..:)

Cho Zila said...

ala sukanyer baby umur sebegini.. comel.. geram...

QasehnyaRania said...

dh 6 bulan ye. kejap je kan.. time mcm ni syok melayan kan kak :D

QasehnyaRania said...

singgah di pgi rabu..

dalila said...

6 bulan dah icha..
comeinye die senyummm...