Monday, February 10, 2014

icha 5 bulan 10 hr


mama nak citer pasal si puteri mama , icha.. cerita ni dah minggu  lepas ,tp mama icha duk peram sampai masak dah haaa...hahaa..  trlupa daku..
minggu lepas icha dh pun boleh angkat lutut... heh petanda dah nak merangkak tu.. icha belum  lg masuk 6 bulan...  sekarang icha 5 bulan 19 hari..hehe nnti 21/2 cukup lah 6 bulan...



atas ni foto minggu lepas... dah boleh  angkat lututnya......masih angkat..jatuh..





yg atas ni gambar kelmarin.............nampak seperti sedang merangkak kan..? tp tidak... cuma icha gerak-gerak tubuhnya ke depan dan belakang...






dan pic atas ni pulak, gambar mengada-ngada mama dengan icha petang kelmarin.... oooohhhh...
takde kejaan...hee... tengok muka icha yg terkejut tu dengan bibirnya yg berbuih...ahaa... oke dah dulu... harapan mama ,semoga tk lama lg icha dapat merangkak......usaha  sayang.... muaahh...

wassalam





6 comments:

Niesa said...

chaiyok2 baby icha!comel mcm mama dia.. ^_^

ctfand said...

salam kenal.. wahh..icha lebih kurang umur baby saya, Hani. Hani hari ni genap 5 bulan..baru mula pusingkan badan untuk tiarap, tapi tak lama dan belum gerak2 lagi.. :) good luck baby icha ye..

QasehnyaRania said...

grr geramnya mata tngk mata icha :0
Chaiyok icha.. u can do it sayang

aTieYusof Family said...

Ya Allah! comeyy sungguh icha ni sally.. ikut muka sally lah, nampak ayu, lembut..hehe

Cho Zila said...

go baby go... icha memang bolehnyer.. comel anak dan ibu...

Petak Bunga said...

tak lama lagi icha boleh tolong mama ngemas..habis satu rumah icha mopkan.