Saturday, February 22, 2014

3th ~birthday hero kedua mama



kelmarin  21 februury 2013



21 february 2011..........
detik jam 4.30 petang.. ..
Muhammad ilham Irfan .. masih di ingatan detik mama lahirkn hero kedua mama.. kejap je masa berlalu kan.. alhamdulillah..anak mama dah pun 3 tahun.. terasa bagaikan semalam mama lahirkan sayang tau... segar dek dingatan mama ni..



selamat hari lahir sayang...


semalam mama siapkan satu kek buat irfan.. kek yg tengah meletop letopp sekarang ni..hehe.. kek snow cheese.. atau biasa kat trengganu sebut kek cheese leleh.. leleh kew...? haa nk jugak mama try buat kek ni.. nanti mama nk share juga resepi disini... entry seterusnya....oke



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




sedikit gambar birthday irfan... nak mama abadikan disini..
meh layan kejap....





















hehe....birthday boy tp ada bunga... 
mama yg belikan bunga tu... 6 kuntum rm1.50.. sebab shomell jew...
lilin juga beli 3 batang sebab irfan 3 tahun....




apapun mama doakan yg terbaik buat anak mama.. semoga dipanjangkn umur.. dan semoga menjadi anak yg soleh dunia akhirat buat mama dan abah....dan doa mama juga buat kalian semua, semoga Allah sentiasa merahmati perjalanan hidup mu wahai kesayangan mama............ ♥♥♥♥







6 comments:

mummycda said...

epy besday ilham ...dah 3y dah..sama ngan aira ke...thn 2011...:)

semoga ilham menjadi anak yg soleh dunia akhirat ya...

waaa sedapnya cheese kek saly buar sendri..memang leleh2 le tgok....teringin nak buat sendri juga besday alya nanti..hihihi

bagi resepi bole :)

p/s : kuah tom yam tu nanti ida tulis ya..:)

mummycda said...

SALY BUKAN KUAH TOMYAM KUAH PUTIH JE..HIHIHI SILAP

aTieYusof Family said...

Happy bithday Irfan..moga membesar jd anak yg soleh ya..menyenangkan mama & abah...
wow! sedap kek Irfan..pandai mama buatkan...nak cikittt..hehe

QasehnyaRania said...

smga mbesar sbagai anak yg soleh dan taat pada Allah serta ibu bapa.aamiin.
cntiknya rambut irfan.. mesti halus kan ramvut irfan

kak, main tutup2 lampu pulak ye. itu lagi la seriau.nsb dgn suami kan.. mmg x terkata la kalau sorng atau dgn anak anak je

minta dijauhkan la lps ni. sy mmg trauma la.

BUNDA said...

Alhamdulillah...semoga sayang panjang umur membesar sehat..cerdik dan menjadi anak yg soleh...
Aamiin...

norhidana miswan said...

epy belated birthday irfan... moga jd anak yg soleh yek... kek tuh akak tgk mcm tempah kt kedai je... terasa kelelehan nyer