Saturday, January 18, 2014

ICHA dan si yaya ...


si YAYA boboiboy ni adalah untuk my puteri mama, 
iman qaisarah.....
atau panggilan manja ICHA..
tahu tak baru semalam mama icha ni teringat kat  si yaya ni.. beli masa cuti jalan-jalan di Rantau Panjang ,kota bharu 4 januari sabtu lepas.....huhuuu dah hampir 2 minggu mama duk peram si yaya ni....alahai kecian si manja mama nak main.... nah.. di pegangnya sampai lah icha terlena....
jalan -jalan aritu dengan en.abang dan mak mertua sekali.... masa jalan-jalan tu my hero mama dua orang tu nak mainan.....satu sorang dapat lori... nak mama tngkap foto lori mereka tu tp dah pun terlerai semunya.... huwaa... main tak sampai pun dua tiga haari maunya abis di dicabutny satu prsatu.... kononnya mekanik la tuu.. huhuu... 
oke citer pasal patung yaya pulk..... oke
sekali aku terpandang yaya ni terus rasa nk beli je buat icha.... tergantung cantik...
murah je rm15....kalo boleh nk besar sikit dari yg ni tp kata penjualnya cuma setakat ni je yaya ni membesar.....hahahaa.... lembut....boleh dibuat bantal peluk..
comel kan si Yaya ni.. ^__^











terlupa nak tangkap wajahnya icha .... 
IMAN QAISARAH
ini dia.. dah pun masuk 5 bulan umunya....







celoteh mama :  teruja sngat dapat icha ni.....satu2 my puteri (buat masa sekarang lah...hehee)..... sebab tu la bila tngok apa2 yg brkaitan dgn bby gurl jadi macam nak beli jer.....huhuuu..... (✿◠‿◠✿)



6 comments:

Ann Ishak said...

suka betuk icha dapat si yaya tu, sampai tido peluk yaya :)

Mar Mansor said...

comeinye..gambo last tu ngences..
cam rasa nak gigit2 peha dia tu..

Niesa said...

seronok icha dpt yaya ye..ada gak kwn dia tu..hehe..

aTieYusof Family said...

amboi seronok icha dpt patung Yaya ya Saly...buat peneman tido..sana byk kan patung2 mcm tu, kat sini takde sgt...klu adapun mahal...

imm said...

salam kenal tuan rumah,,boleh masuk ke ni??:)
timekasih singgah blog saye,,

Ena's Stories said...

alololo comeynye...
tapi muka mcm tgh berfikir kan sesuatu je tuh!..hehehe