Sunday, July 14, 2013

:: My choice : Set bersalin Shaklee


Hai Mommies ....

salam  ramadhan semua.. alhamdulillah hari ni dah masuk hari ke 5 kita menjalani ibadah puasa...
dan hari ni kandungan mama dah pun 35 weeks.......

and finally ......
berkenan jugak mama dengan satu set bersalin nim.... selepas berkurun-kurun lamanya membelek dan membanding mana satu yg akan jadi pilihan ......!

SHAKLEE adalah pilihan hati hamba ... hee.... rasa sangat teruja untuk mencuba set brsalin dari shaklee ni.... dengar testimoni pengguna ramai yg berpuas hati... dan satu lagi keistimewaannya, ia boleh dimakan sejurus selepas melahirkan .. ia bukan berasaskan jamu..
 i like..............



shaklee ni aku order dengan rakan yg kenal melalui blog juga... asal terengganu.. senang tau.. aku memang jenis yg tak suka order barang dari internet ni,lagi-lagi kalau luar dari terengganu... mula-mula tu cari punya cari tak jumpa...last-last jumpa jugak..rakan blogger sendiri...  Yaya Azura .. jika ada rakan blogger yg nak order dengan yaya ni boleh ke blognya... bagi aku senang berurusan dengannya .. tempat tinggal kami pun dekat sangat-sangat... berjiran aje.. tak sangka juga ya....

2 minggu lepas baru sampai set shaklee ni... dah lama nak order tapi masalah demi masalah yg melanda jadi aku tangguhkan ..dan bila dh sampai ke tangan shaklee ni hati dah lega sangat.. suka... inilah set berpantang aii nanti.. hehe..

berpantang sebelum ni aku pernah gunakan set homophaty semasa yang sulong aritu.... berpantang anak kedua pulak guna set bersalin leesa formula.. yg sebenarny semuanya ada kelebihan .. cuma yg shaklee ni aku tak tau lagi camner... harap-harap berguna sangat untuk aku.. nantilah insyaallah bila selamat bersalin dan berpantang nanti akan aku update tentang penggunaan shaklee ni...



dan untuk bulan puasa  ni juga  aku dah mula guna ESP shaklee ni.. sebab untuk tambahkan tenaga.. kasi cergas ... preggy memang letih di bulan puasa ni ..lagi-lagi melayan karenah anak-anak yg sememangnya memerlukan kita .. tapi betul, setakat ini dengan ESP  berpuasa kali ni buat aku ada tenaga sikit... bersemangat... suka juga dengan rasanya ,,, harap-harap cukuplah sampai aku berpantang nanti... kalu tak mesti lah order ESP ni lagi... >_<








9 comments:

Nurul Husna said...

wah, akak dah beli set bersalin..husna ingat nak ambik nona roguy..hope ok la

cik dah faridah said...

slmt bershaklee la yek berpantang nnt..wow byk jgk beli tu...

esp sy minum campur sunquick.sedap sket..

aTieYusof Family said...

Wah! bagusnya dah berjumpa yg berkenan dihati..harap2 nti kesan nya maximum spt yg Saly inginkan..:)

mama_saly said...

@Nurul Husna

set nona roguy oke sgt tau husna..cukup lengkap kandunganny... mula tu akk mmg nk set NR tu tp hati rasa nk try shaklee..semuany utk di makan..hehe..^__^

mama_saly said...

@cik dah faridah

hihi..beli 1 set senang.. cukup sket..nnti nk try jgk lah esp dgn snquikc..sbb stkat ni saly try dgn air biasa & milo je..

mama_saly said...

@aTieYusof Family

harap2 gitu lah atie..hehe..
trm kasih dear..:)

Fifi Nadhrah said...

waaa.. da ade set bersalin.. excited kan nak sambut orang baru..

Ena's Stories said...

hehehe..pesiapan yg terbaeeekk..

mama3heroo said...

salam ramadhan..singgah ptg sini