Thursday, June 6, 2013

selamat berangkat menunaikan ibadah umrah ibunda ku








Hari ni ibunda tercinta aku berangkat menunaikan ibadah umrah...
Alhamdulillah ... tercapai jugak hajat ibu untuk ke sana.  ibu pergi dengan besan nya, mak kakak ipar.. jadi elok lah, ada peneman di sana..
dah pagi-pagi lagi aku,en.somi dan ank-ank bersiap-siap dalam jam 6.30 pagi kami dah berangkat umah ibu. sebab 7 pagi dah nak bertolak ke lapangan terbang sultan mahmud di Seberang takir..  jadi kesempatan yg ada aku temani ibu. tapi flight berlepas jam 10 pagi, yg ibu pergi ni bukan di bawah tabung haji.. tapi Rayhar ... mungkin ada taklimat yg perlu di sampaikan... sebelum ni kan ,kalau naik pesawat sini,terus je ke mekah..tapi untuk yang ibu pergi ni penerbangan ke KL dulu... pastu dari sana baru berlepas..




ibu, anak mu disini doakan semoga dipermudahkan segala  urusan disana... semoga diberikan kesihatan yg baik dan semoga ibadah ibunda di terima ... dan anak mu doakan kesejahteraan dan keselamatan ibu di sana.. semoga Allah sentiasa melindungi dan memberkati perjalanan ibu... selamat sampai dan pulang ke sini... Amin



9 comments:

Nurul Husna said...

Semoga dipermudahkan segala urusan ibunda di sana nanti yer... amin :)

Normi Nieza said...

semoga dpermudahkan segalanya..aamiin

norhidana miswan said...

semoga selamat pg n balik, juga dipermudahkan di sana

nurbijen said...

selamat menunaikan umrah buat bunda..
Moga selamat pergi dan selamat kembali dan diberikan kesihatan yg baik utk menunaikan umrah :)

mama_saly said...

Terima kasih semua ats doa kalian...
Amin..

dela said...

alhamdulillah.. semoga selamat pergi n pulang ke malaysia

Ibu Lala said...

Seronoknye. Moga dipermudahkan semuanya. Semoga selamat pergi dan kembali ke tanah air. Harapnya ada la rezeki kitake sana jugak kan nanti..

Singgah kembali ke blog awak.kalau sudi singgah la lagi ke blog akak.

BUNDA a.k.a KN said...

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, semoga dipermudahkan segala urusan...

ieedaz @ mama_isha said...

Alhamdulillah...moga selamat pergi dan pulang..