Friday, May 24, 2013

ulangtahun ke 6




kenapa aku letak pic ' manis' kat atas tu....?
cantik kan.... manis kan.....
anda teringat tak nostalgia semasa hari persandingan dolu.... ?
sob3....!
hehe.....
 
 
 

 
 
hari ni 24 mei 2013
'anniversary perkahwinan'
dah cukup 6 tahun usia perkahwinan aku dan en.somi tersayang...
terasa kejap jew kan... tup-tup dah 6 tahun...
oke le tu... baru je 6 tahun...
masih banyak perjalanan dan pengalaman yg perlu kami lalui...
 
 
 

Ya Allah.....
Syukur atas pemberian Mu ini Ya Tuhan
Anugerah yang terlalu tinggi nilainya.
Janganlah Kau putus memberi hidayah Dan petunjuk kepada kami Ya Allah...
semoga pernikahan kami ini berkekalan hingga ke Jannah Mu..
amin.
 







Bersyukur dengan setiap anugerah yang di berikan .....



Janganlah terlalu memikirkan masa yang berlalu ... Biarkan ianya berlalu.
Tidak ada apa-apa yang boleh kamu lakukan untuk mengubahnya ...
Berikan yang terbaik hari ini ,
agar masa depan kamu menjadi lebih baik .....
 
 
 


"Saya ingin tua bersama awak.... awak merajuk saya pujuk ... saya lemah awak beri sokongan...." INSYA-ALLAH
 

Ya Allah
jadikan permulaan hari ini dengan penuh kebaikan
pertengahannya membawa kejayaan
dan bahagian akhirnya suatu keberuntungan....
 
Ya Allah..
Jadikan awalnya rahmat
Pertengahannya nikmat
Penghujungnya penuh berkat ..




6 comments:

AWAN ♥ said...

Semoga kekal hingga ke akhir hayat selamat ulangtahun! :)

aTieYusof Family said...

Happy Anniversary Saly.. moga sentiasa bahagia bersama keluarga tersyg..
cepat btl masa berlalu kan? mmg tak sedar dah bertahun jg kita berumahtangga:)

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

nurbijen said...

Happy anniversary Saly,
moga terus berbahagia selalu hingga ke syurga :)

Normi Nieza said...

alhamdulillah..tahniah...

mama_saly said...

terima kasih semua atas doa kalian... amin...:)