Friday, May 3, 2013

rindunya........

As'salam semua........
salam jumaat.


apa khabar teman2 maya ku...lama betul aku menyepi ..kan? kan?..blog pun dh lama tk buka... uwahhh....rindunya.. mungkin semua dh melupai daku..sob..sob.. oke.  tau tak?lantaran jd pemalas yg tegar skrg ni, aku hapdet blog guna phone je tau! lappy .aku simpan buat masa skrang ni.. phone pulak  pasti yg pintar kalo tak haram mana bleh ko nk hapdet blog..huhu tp kan aku rasa lebih sesuai phone bagi aku yg surirumah spenuh masa ni,kalo rasa nk melayari tenet tekan je.... kalo lappy ,haduss paling susah bagi aku nk bukak tutup...dengan anak2 yg ikut sama sibuk..
erm 1 mei baru ni cuti hari pekerja...
aku pun cuti gak tau! haha cuti dari memasak dan segalanya kerja rumah... en.suami ajak isteri serta anak2nya ini gi jalan2... tak jauh.dekat jew.. di kg jabi besut...ala kat teganu ni je... sebabkan aku ngidam nak makan satay jabi (glemer la jugak satay ni)..di panggil satay jabi sebab entah mgkin sempena nama kampung kot.... lupa  nk ambik pic kedainya... nah hanya pic ini saja....................cuma ragam2 si anak.............. layannn


 
 
 
 

ni masa berhenti di pantai...
kalo si irfan ni memang suka buat aksi macam ni kalo nak di ambil picnya....



abangnya jadi malu2 nak bergambar..... hoho


tengok ! dah pandai buat muka gitu...... jelir2 lidah... tak mo di tangkap pic dia.... huhu
dah marah pun tetap buat muka gitu ....
 


 @____@
 
 
itulah ragam anak2 tersayang mama ni.....
bila dah besar cenggitu macam2 aksi pulak.. oke udah le setakat ni..setakat nak lepas rindu tau.. ada masa dan kerajinan akan ku hapdet lagi.. blog 'semanismama' muaahhh.....!!!
 



13 comments:

mama3heroo said...

blog berwajah baruuuu..cantiklah..suka tgk..hijauu

Ena's Stories said...

selamat pagi saly..wah lama menghilang yer....sekali muncul nahhh gambo satey pagi pagi ni yer...membuatkan pewotku menyanyi nyayi kelaparan...

Kesuma Angsana said...

satay tu sedap betul hehehe

mummycda said...

Mama saly ida pun lama tak update tau. Ida dah salin bby girl skqg mash pantang lg. Sedapnya satay ida dulu ms pregy pun suka sgt.

nurbijen said...

Akhirnya, ada juga entry dari Sally... rindu nak baea celoteh sally :)
Saya dulu pun selalu makan kat satay Jabi... on the way balik KB, mesti singgah sana wat bekal atas kereta... hihihi

nurbijen said...

Akhirnya, ada juga entry dari Sally... rindu nak baea celoteh sally :)
Saya dulu pun selalu makan kat satay Jabi... on the way balik KB, mesti singgah sana wat bekal atas kereta... hihihi

aTieYusof Family said...

lamanya menyepi kan Sally? pekabo??
mudah2an sihat sentiasa ye..
miss Sally & anak2...hehe:)

mama_saly said...

Tq mama3hero...hijau mndamaikn..^__^

mama_saly said...

Mmg nk ena tliur..Hehe...silakan ena mjamu mata.:)

mama_saly said...

^__^

mama_saly said...

Ida...rindunya.hihii
Wah bestny ida dpt baby gurl.dh slmt,tahniah ya ida...dh dpt adik si aira.. Nama apa tu,please apdet baby baru...

mama_saly said...

Hehe akak....mis u tau..tq sbb masih ingat saly.
Satay jabi mmg best kan,besar satay dia..rasa nk gi lagi ni..hihi jom akak...

mama_saly said...

Atie......
Hehe saly sihat...
Tu lah,bnyk sgt nk update tp dibiarkn gitu je..
Rindu atie n si pa'e hensem boy tu..!:)