Sunday, May 12, 2013

pegi O&G

kandungan aku dh 26w.. kirany dalam 6 bln lebih la.. huhu...dh beberapa kali prgnant pun still rasa takut..


 pagi tadi ada appoinment dengan pakar O&G di hospital..pbidanan sakit puan kot..huh entah.. cam biasa lah aku ni..dari prggy ank kedua lg dah ulangalik pegi O&G..dalam sbulan skali kot..cuma kes nya keguguran yg sebelumnya la.. prggy yg ni fisrt pegi.rmai pulak tu .naik sakit pinggang aku duk tggu.                            ..itu aje yg aku nk catatny..       sekarang ni aku duk sibuk2 google nak cari set lepas bersalin.....hahaha....awal noks...!!huhu fening2 tau nak milih yg mana satu...semuany terbaekk.....yg murah ada..mahel pun ada tau...kalau yg set sendayu tinggi tu oke jugak tp hampir ke angka4...fuh..bukan bkira tp still bjimat...kihkih...nnti lah...   masih awal lg..nnti bleh cuba yg tbaek kot... nnti jupa yg berkenan akan aku apdate sini.....   pendek je entry aku ni...
  oke .. dah




 

8 comments:

ummu syifa said...

Mama saly, bersalin kali ni untuk luaran sy bli tanamera postnatal set...kalo utk dalaman sy bli shaklee..tp dua2 sy blum guna..sbb blum bersalin...tgh tgu hari ni..

aTieYusof Family said...

Salam Saly..
moga semuanya dipermudahkan ya..amin!
tak sedar dah 6 bulan..
dulu atie guna set AMWAY..tpi tak habis guna pun..:)

Nisah Idham said...

Tahniah, (tak terlambat kan hehehe). InsyaAllah, semoga semuanya baik2 ye..

norhidana miswan said...

biasalah tuh, tiap kali jmpa doc msti debar2 kan, akak dulu lg lah berkali2 masuk ward sbb ada drh tinggi masa peknen, akibatnya sampai skrg akak fobia nk peknen...

jaga diri baik2 yek... jgn lupe mkn yg berkhasiat

cik dah faridah said...

dah lama x apdate yek..ape citer skg..sihat2 jer kan..

beli vitamin shaklee la..dr skg boleh beli sket2..sblm bersalin @ slps bersalin boleh makan..ada yg utk tambahkan susu...search ajer...

Nurul Husna said...

kandungan kita sama lah... 6 bulan lebih...skrg pun tgh survey set pantang.. nanti update yer :)

rohayu osman said...

semoga diberi kesihatan yg baik.. in sha Allah...

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/