Wednesday, December 12, 2012

WW # 121212



12.12.12
cantik nombor ni kan .....!
nanti untuk tahun depan dan seterusnya
kita tak kan jumpa lagi nombor tarikh dan tahun secantik ini..
>,<
 
 
 
 
 

24 comments:

Niesa said...

betul2..pasni mane nk jumpe dah kan...

N i e Z a said...

ha ah..tol tu kan..wlupon ari ni bukan ari cuti..tp rmai yg sggup wat majlis utk dptkan tarikh ni...

teratai said...

susunan nombor yg cantik!

normi nieza said...

nice..:)

ieedaz @ mama_isha said...

betul tu..xkan jumpa lagi date mcm ni... sangat2 suke dgn date ni :)

Fiza Rahman said...

Memang cantik ☺☺

Ayu azmir said...

betul tu... ramai jugak yang kawen dan nak melahirkan baby pada tarikh ni...

Nazayiena said...

Nombor yg cantik...

wantie said...

ada tak yg kawin lagi satu ngan tarikh ni? kiikikikik. saja berseloroh..

Nastyna said...

tarikh cantik, harap takder orang buat benda pelik2 hari ni, buat perkara elok sahaja.

ziraziz said...

next yr org berlumba dptkn no 11.12.13 plak.. :D

mama_saly said...

hehe..betul3 tu.
no tu hanya skadar angka,tp cantik..:)

mama_saly said...

hihi bab ni memang betul, ramai jgk org naik pelamin @ btunang kot..@ lain2 majlis yg bmakna..:)

mama_saly said...

sy paling setuju yg ini..
susunan nya yg unik dan cntik..
bagi yg tahu menilainya akan kata cantik..^__^

mama_saly said...

>_<

mama_saly said...

^__^
memang tk kn jumpa lg.. kalu jmpa pun yg cntik 13.3.13..hik

mama_saly said...

betul..3..
>,<

mama_saly said...

owh..setuju.
bagi yg lahirkn baby hari ni mmg btuah memiliki tarikh secantik ini..:)

mama_saly said...

>_<

mama_saly said...

hihihii..
mgkin ada kot.>_<

aTieYusof Family said...

memang cantik lah Sally tarikh ni..:)

Lesung Batu said...

salam kenal Sally..membalas kunjunganmu di tarikh yg cantik ni.. :)

miza yusof said...

cantik tarikh hari ni. ramai blogger fb'ians semua update pasal tarikh ni :)

deqjamucuxx said...

semua cerita pasai 121212 ni... deqja prefer 20122012.. cun kann ?? hihi