Monday, December 3, 2012

Segmen suka-suka by Cik Akma

saya nak join satu segmen menarik ni tapi santai jew ...
nak tahu lebih lanjut dan terang yup klik banner di bawah ya..


kata cik Akma ,nyatakan 1 hadiah apa yg kita mahu ..
hadiah yg saya mahu ,sebenarnya sy tak kisah .. banner pun oke .. sebab blog saya belum punya banner lagi...  hehee... mana tahu ada rezeki saya ... ^___^
andai kata Cik Akma bagi dua tiga pilihan ,saya mahu semuanya..ahakss .....
tamak haloba i ni kan...kan....Cik Akma  sy bercanda sj tau ...:)
 
oke..
wassalam
 
 
 
 
 
 

9 comments:

Deqla manjew said...

selmt bersegmen...singgah sini dan trs follow.. :)

syiela said...

selamat bersegmen ye

Cik Akma said...

Cik Akma datang tengok entry :)

Terima kasih sudi join. Semoga berjaya ^^

fara lulu ^^ said...

Nak Maxi Dress secara free (?) Jangan lepaskan peluang ini (!) http://faralalalala.blogspot.com/2012/11/quick-giveaway-by-sukka-izzah-ismail.html

hainom OKje said...

Rajinnya bersegmen Saly...

Si Matatajam said...

Selamat bersegmen

AyuInsYiraH said...

assalam...ayu datang dr segmen yang sama...

hehee...kalau tak keberatan ..jom la join segmen ayu pulak yer...hehehe..ada linknyer kat bawah ni...

http://ayuinsyirah.blogspot.com/2012/11/jom-join-bloglist-ayuinsyirah-tahun-2012.html

NoEn said...

good luck
selamat bersegmen

Cik Akma said...

Tarikh tamat Segmen Suka-Suka by Cik Akma dah dipercepatkan? Bila?

Jom baca sini

http://memories-si-akma.blogspot.com/2012/12/tarikh-tamat-segmen-dipercepatkan.html