Tuesday, December 11, 2012

Santai petang jew


enrty santai-santai jew ...
ni petang kelmarin..
tengok hero2 sy tu ....
sedang termenung apa agaknya ya..?
jauh jew kan....!
entah apa yg dipikirkn budak2 yg sebesar ni... hik
 

 
sekadar santai di waktu petang...
bawa budak2 nim jalan2 di taman shah bandar ...
di tepi benteng, berhadapan dengan seberang takir dan pulau duyong ...!
biasalah waktu2 petang memang ramai orang datang sini..
 
 
 
 
 
asyik sangat duk tengok tu ....
owhh.... rupanya bot nelayan ya sayang ...
|
|
|
v
 
 
kecil & comel jew kan...
muahahaa....!
 
 
 
 
 
 

14 comments:

mush said...

thanx singgah mama, dah folow u balik...

inazamri said...

cantik pemandangan kat situ dgn sampan bot nelayan

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

damai je tgk suasana sebegini...
leka la agaknye diorang tgk bot nelayan disitu...

aTieYusof Family said...

Cantik nya pemandangan kat situ Sally..
nyaman je kan...:)

uNa said...

waaa..best nye..dah lama xpegi santai2 kt tepi laut mcm ni..follow u back..tq sudi dtg ke blog una..

Nor Salmi said...

Akak sekeluarga baru je ke sana minggu lepas..

wantie said...

done follow u

bestnye dapat tengok perahu tu. cantik.

Mel said...

Husband orang tganu juga tapi tak pernah jejak lagi ke Pulau Duyong ni.Teringin juga jelajah tganu pula pasni.

Dah follow kembali ^^

norhidana miswan said...

seronok nyer duk dkt2 ngn sungai or tempat berair...

salam kenal semula..

mama_saly said...

oke sama2..
trm kasih ya.:)

mama_saly said...

hehe betul tu ina.cantik dan sesekali boleh cuci mata dgn udara segar gitu..:)

mama_saly said...

hik3.. leka sampai nk ttido..pekena angin.:)

mama_saly said...

betul tu atie..
sungai mmg cantik kalo tjaga kbersihannya....hehe
tp cantik air pantai dn laut lagi kan..:)

.:: Mrs Z ::. said...

salam kenal ^_^

ooo org ganu ye...saya penah sampai dataran shahbandar ni dulu.. suka sangat gi jalan2 ganu ^_^