Thursday, November 8, 2012

Majlis IHTIFAL di PASTI Ikhwan

Hari ni berakhirnya persekolahan....
 
tepat jam 9 pagi tadi,saya dengan bersemangatnya ke sekolah pasti ikhwan..  bersama dengan irfan .. abah ikhwan tak pergi sebab kerja..
semua ibu bapa di jemput hadir.. jadi sy tak melepas kan peluang untuk tengok ikhwan naik atas pentas ... dan tak melepas peluang untuk ambil gambar nya.... hehee
masa pulang dari sekolah kelmarin, ikhwan bagi surat ini pada mamanya.. katanya ,cikgu yg bagi....
 
 
kad jemputan untuk ibu bapa
Konvokesyen Pasti As-Sabiqun kali ke 27











persembahan nasyid pelajar 6 tahun




tengok ....ikhwan punya gaya.....
 naik atas pentas...
^__^


ini gambar kelas ikhwan ~ 4 tahun
ikhwan di barisan hadapan ,di kiri sekali ...
simpan sebagai kenangan ya sayang.....



majlis selesai tepat2 jam 12 tengahari tadi... lepas tu jamuan makan-makan ..
selesai.... pulang ...
gembira bukan main si ikhwan ni bila dapat hadiah , kain pasang baju melayu dan set tupperware ..
sekolah dah berakhir .. cuti panjang.. insyaallah.. sekolah tahun depan untuk 5 tahun pula..
tapi kelas Iqra' tetap ada seperti biasa .. sampai bulan 12 nanti..
 
 
 

11 comments:

fiza said...

Bestnya. PASTI anak saya tak der plak buat majlis mcm nih...huhuhu...

IDAZS said...

salam kenal mama saly.

seronok tgk org pergi sekolah anak. anak saya tahun depan baru masuk sekolah. Bakal merasai pengalaman begini nanti :)

QasehnyaRania said...

hihi..best..ingt zaman sekolah tadika dolu2;d

rohayu osman said...

budak skang untung... kecik2 dah konvo

nur said...

mmg best pergi majlis ihtifal ni... yg tahun lepas, saya pun pergi masa kat sekolah Aisyah.... rasa kagum dgn persembahan anak-anak, kan? dapat baca quran dgn baik berserta tafsiran sekali :)

Mama kena simpan gambar tu buat kenangan :)

aTieYusof Family said...

Tahniah,Ikhwan dah konvo..hehe
comel je tgk dia..sejuk mata memandang..:)

adyna said...

tahniah ikhwan , semoga terus success n gembirakan mama :)

Anonymous said...

ew plan, the foreclosed process can pick up exactly where it was left off.


my web site :: http://www.goldbut.com/

Anonymous said...

I get pleasure from, cause I found just what I used to be having a look for.
You've ended my 4 day long hunt! God Bless you man. Have a nice day. Bye

Visit my blog post: www.authenticlinks.com

Anonymous said...

You need to take part in a contest for probably
the greatest blogs on the web. I will recommend this website!



Check out my web-site :: totally free dating sites online

Anonymous said...

Howdy! Would you mind if I share your blog with my myspace group?
There's a lot of folks that I think would really appreciate your content. Please let me know. Thank you

Also visit my website :: folkemusikk.dyndns.info