Friday, November 2, 2012

lama tak update blog...buka pun tidak...
hari ni aku dah sihat sepenuhnya..... di landa demam pada raya pertama aidiladha jumaat lalu....  sedih juga tak berkesempatan nak ke mana-mana.... umah ibu pun tak pergi.....umah mak mertua pun tak juga... anak-anak dan en.abang pun turut demam tau.... tinggal lah kami berempat memerap di rumah ,hari raya pulak tuu....!! musim demam agaknya.. tak sangka pula demam betul2 hari raya..
rindu pada belog... rindu nak bertandang blog kawan2.. nanti berkesempatan ada masa boleh lah ziarah... ini pun dah lewat malam,ambil sikit masa bila anak2 dah tido dan kemas2 mana yg patut.,..
selera aku pun tak tentu tau...
entah kenapa agaknya ya... rasa nak makan yang masam dan manis jew....... tapi bukan mengidam tau..!
en.abang pulak asyik pening2 je....  tapi hari ni di kira oke dah...
pastu lepas maghrib tadi kami keluar jalan2..dah lama sangat memerap kat umah... ambil angin malam jap.... malam minggu... eheheeeee...
pusing2 bandar .... pastu terus ke pantai batu buruk..... terus lagi ke padang shah bandar...... istana maziah .... pusing lagi.. lagi.... lagi...... pusing2 je tau.. tak turun pun ...
pastu lalu kat satu jalan kat bandar tu terpandang kedai pizza hut..!!!

 
en.abang pusing semula dan order... teringin sangat kot...
aku pun apalagi suka sangat lah.. dapat merasa pizza malam2 minggu gini...
dah lama betul tak makan pizza ...


 
irfan ..............
 
 

supremo


 
ini lah pizza yg en.abang beli... supremo.. kesukaannya..
kalau abang beli memang yang perisa ini..dari dulu sampai sekarang... dia tak suka yg lain.. huhu
kempunan aku nak merasa yg cheezy Battle 7 ni.....
,
,
 
 
contohnya yang ini.... huh gila tau tengok cheese nya kat ats tu ....isk3...!!

oke .... dah.. dah...
cukup dah... mengantuk.. tengok jam dah pun 12 lebih ni.... line lembab betol laa...
yup.. selamat malam..
 
zzzzzZZZZzzzzzzz
 
 
 
 

 

10 comments:

nur said...

La satu family demam ke? kesiannyer... harapnya dah makin baik... lagi2 lepas dapat makan pizza... kirim sini sikit, rindu nak makan pizza hut...

Khairul Bariah Salleh said...

kesian satu family demam...ape pun, Alhamdulillah, dh sihat...take care ye...

aTieYusof Family said...

patut lama tak nampak Sally..:)
Hope dah sembuh sepenuhnya ye..
Dulu2 pernah gak pegi Istana Maziah...zaman2 study..
BFF pun ore Ganu..:)

rohayu osman said...

cuace tak menentu.. anak2 ayu pun baru baik batuk + selsema... dpt makan pizza confirm terus sihat kan.. hehehe...

Cik Tie@Akak said...

mama saly duk Teganu area mana yer??

mama_saly said...

tu la satu family yg jadi letih ni.tp alhmdulillah dah sihat..apalagi kalu dh pekena si pizza ni..kihkih...
segar semacam je..alaa dah abis la akak..hehee..nnti lau beli lg saly kirim ye..^__^

mama_saly said...

ehee.. musim tk menentu agaknya kan..
TQ ye bariah..^__^

mama_saly said...

bila dh semua demam dgn kita skli fuhh letih..kita dmm tkpe lg,tp anak2 yg manja melebihnya kan..hehee..alhmdulilah semua dh sihat..kan ada pizza...hihii
oo..atie study teganu ke..dah pernah dtg sini laa..BFF tu tggal dimana ya..

mama_saly said...

mmg betul tu ayu,masa pegi klinik ramai betul yg demam..musim..
anak2 kalu demam+batuk+flu huhu kita la yg susah nk buat kerja kan..manjanya alahai...kalo kita demam pulak,rumah bagai tk terurus..hehe....pentingnya kita org pompuan ni sihat... :)

mama_saly said...

Pulau Duyong..^__^

Cik Tie org teganu ke,asal mana..