Monday, November 5, 2012

kertas exam ikhwan

ikhwan pulang dari PASTI  jam 12.50 sampai runah tadi...
biasa lah hari ahad dan isnin pulang awal... kalau untuk hari selasa sampai khamis pulangnya jam 3 petang sebab ada iqra' ...  setibanya di rumah, van sekolah yg hantar...  phomm poommm...!!
terus turun dan berlari panggil mama .. dan tunjuk ada satu beg kertas di tangan nya... agak besar juga...  cepat2 ikhwan masuk rumah dan tunjuk beg hitam ni pada mamanya ini.... hehee..
tengok sempat posing..fresh lagi pic ni..!! kata ikhwan .... amik ambo mama..!!
 
 
 
pastu .... terus mama buka beg misteri hitam tu... ada apa ye... ??
nampak besar tapi nipis je ..
bila capai barang dalam tu, terkejut dan ada rasa lucu deh ....
isi nya adalah kertas peperiksaan ikhwan baru2 ni... kihkihh..
pertama kali dalam hidup ku 'menyaksikan'  kertas exam dari anak sendiri ..
sob.. sob...
tengok kertas exam bawah ni.. markah yg bertanda bulat merah tuuu...
bijak juga anak mama ya.. boleh laa.. untuk budak 4 tahun ...
~__~
 
 
 
 
 
lagi bersama buku2 nya  ini.. semua ni mama belum tengok lg tau..
baru jew dapat lihat bagaimana dia belajar  guna buku ni ..
 
 
 
dah akhit tahun sudah pasti semua buku2 belajar di berikan ..
boleh la ikhwan simpan sebagai kenangan kan...ekeke..
@___@
 
 
oke dah ..
wassalam
 
 
 

10 comments:

aTieYusof Family said...

Wahh bijak Ikhwan..
Tahniah :)
Tak sabar juga nak anto Pa'e belajar sekolah agama..dia pun suka sgt..:)

emma said...

Tahniah untuk Ikhwan :-)

Pn. Sheila@CC said...

terima kasih mama bagi cadangan ubat tu...

hehe... mesti seronokkan dapt tgk markah anak... not bad... smg maju jaya n jd anak soleh tau....

mama aini said...

assalamualaikum..bijaknya ikhwan..thanks ya.. ;)

nur said...

Banyakknya buku Ikhwan...
ok la tu utk budak lelaki 4 tahun, tahniah utk Ikhwan :)

mama_saly said...

thanks ya atie..
betul tu,bila anak minat nk blajar skolah,kita rasa x sabar nk tgk.. rasa gembira campur sedih..^__^
Pa'e...skolah tahun depan tau,pa'e dh besar..:)

mama_saly said...

THanks ya emma..
@___@

mama_saly said...

sama2 PS..^__^

mmg gembira,tk sgka ank dh exam(walo baru 4 thn pun..) hehe..
TQ ps..:)

mama_saly said...

w'salam mama aini..
TQ ya..@__@

mama_saly said...

hehe baru je dapat tgk..
tu pasal..ada 4 buah buku,4 tahun..padan la tu..hihihii..

Thanks.~__~