Wednesday, August 22, 2012

raya kedua .......

1 syawal dah pun berakhir ... sob3 .....

raya kedua ..
masih aktiviti ziarah rumah saudara .. pertama sekali pagi2 ....aku dan hubby pergi umah abang2 dan kakak aku .. menjamu nasi minyak lagi ... thanks yer kak sue dan abng ku .. sedap sangat2 ... tahun depan jangan lupa buat lagi ... ekekekee ...
dan tak lupa juga rumah kawan2 dan juga kawan2 hubby .. maklum lah, hari raya ni jer dapat jumpa teman2 lama.... yg pulang berhari raya kat kampung ni .. masing2 dah kerja di negeri lain.. kahwin dan berkeluarga ... jadi .... aidilfitri mengeratkan silaturrahim ..
yg paling aku suka sampai rumah saudara,
bila ada ketupat dan rendang ... huhh.. makan sakan lah ..
kegemaran tau..
kuih raya memang aku tak lepas peluang merasa semua yg ada ..
dan rumah kawan hubby ada juga buat rumah terbuka .. menjamu dengan sup utara ...
rezeki dan peluang pergi rumah terbuka tak di tolak .. huhu....

sempat bergambar di rumah tok saudara mereka2 ni...
 
,
,
,
dan .... hari ni hari yg paling memenatkan aku..
sampai rumah hari dah malam .. sebab pergi rumah ibunda dulu sebelum pulang ...
raya sakan kan ...ehee .....
tapi rasa gembira sangat2... suka dengan aktiviti jalan umah kawan2...
yg paling banyaknya pergi umah member2 hubby lah ..
tahun ni foto tak teringat nak ambik dengan member baik hubby..
biasa tahun2 lepas ada juga di buat kenangan ...

foto tahun lepas

takpe lah .. tahun depan panjang umur.. insyaallah jumpa lg..
kenangan di aidilfitri ini cukup indah....

................................................................................................

No comments: