Wednesday, August 22, 2012

raya ke- 4

hari ni tak pegi mana2 ... duk rumah jer..
kereta duk baik pulih laaa .. huhu..
jadi hari ni,ada jugak saudara datang rumah.. abang, kakak, ipar duai ..
 
menjamu selera dengan satey.. nasi himpit dan kuah kacang ..
memang dah kebiasaan ,kalo datang rumah raya ,hubby akan bakar satey ..
itu pum satey yg di tempah dengan umi (mak mertua)..
dengan kuih raya lagi .. serta air rebena ...
yg lucunya, kakak aku suka ajuk iklan di tv ..
sambil di tujukan aku ..
alaa .. iklan air rebena tu .. wahhh rebena .. klas kau sheraa ...!!!
kihkihkihh...
 
ikhwan dan irfan sibuk nk bergaya dengan baju raya nya ..
kita pakai esok jer sayang .. nnti nk pegi rumah terbuka sebelah ibu..
 
dan mata pun terlalu ngantuk sangat2..
anak2 dh pun tido dari tadi.,.,
cukup catatan aku untuk raya ke-4 ..
hanya sekadar catatan kenangan....
 
dah...
..........................................................................................
 
 
 

No comments: