Wednesday, August 22, 2012

raya ke-3

hari ni masih still jalan2 beraya lagi ..
 kali ni pegi rumah saudara hubby yg jauh sikit dari bandar terengganu ni.. mood raya masih ada walo pun tak semeriah tahun lepas ... huhuu...


hari ni raya ketiga serba hijau lagi...
tapi aku sorang jer tak .. sobb3 ...
baju raya tak siap laaaa....
yg siap cuma untuk raya pertama jer ..
jadi untuk tahun ni aku sorang jer yg nampak pelik warna dari hubby n anak2 ...
nampak buruk kan...? eheee...
takpe lah... asal hati gembira sudah ..
beraya tetap beraya tau ....!!




hari ni lak ada satu kejadian ..
ohhhh.... tidak....
bagai hilang kawalan, kereta yg dipandu suami tiba2 terbabas ..
masa tu nak menuju ke bukit kor, marang .... nak gi rumah saudara hubby....
darmmmm.... tapi sempat suami mengelak sikit dari melanggar benteng tepi jalan ..
pic terlupa nk ambil..
mungkin keadaan yg terkejut..
hubby bukan sengaja terbabas... tapi tayar kereta tetiba tercabut apa ntah ahhh entah apa tah aku tk tau...
hampir tercabut tayar ....
malang tak berbau ....
tapi.. alhamdulillah.. tiada yg tak di ingin berlaku ...
hubby panggil sorang mekanik, member nya juga ...
tapi oleh kerana waktu dh petang nk hujan lak tu...
kalo baiki memang lambat ...
jdi... lori tunda yg tarik dan hantar ke bengkel kawannya..




hari esok ....
belum tentu dapat beraya lagi ...
huhuhuu....
anak2 mama cayam.. maaf yer cayam..
esok kita cuma beraya di rumah kita sendiri....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



No comments: