Wednesday, July 18, 2012

sekadar suka suki

hai teman2 blogger..
pose dah nak dekat . bole bilang dengan jari dah ni..
bukan dengan jari jer .. ehee. tapi 2 hari lg tau..
ini sekadar suka suki jer laaaaa ...
takde sikit nak nunjuk2 pom,eheee..:p
my blog .. tulisan hati  .. catatan tentang kehidupan dan segalanya lah..
,
,
,
dah..
nak citer lak ni...
perjalanan menuju ke Kuantan..
tengok lah meter kat bawah ni...
 150 km/j..!!
tu pun mula2 190 km/j.. oleh kerana snap ni lembab ..
kecut juga perut aku di buatnya..
tapi tak terasa sangat gegarnya  kan maklumlah guna lebuhraya pantai timur yg baru tuu..
yg belum siap sepenuhnya ..
jalan pun oke sangat2 ...
tapi AWAS ...
jangan tiru super encik abang aku ..!!!
heheee... dia takpe orang lelaki kira dah biasa  tapi takut jugak..
kalo aku yg pandu agaknya cuma sampai 90 km/j jer kot2 ..
aku meme penakut..!!bawak 80 pun dah ketar2..





Lebuhraya Pantai Timur







yup nampak gambar kat bawah nimm
,
,
Bukit Gambang Water Park
Kuantan....

inilah destinasi yg sebenar- benarnya tau ...
tapi dek kerana di landa sikit masalah yang terpaksa ku rahsiakan disni... wah wahh... main rahsia2 lak..
ekekee takde lah ....
ooooohh... kempunan aku nak gi sana .. Bukit Gambang... kau nantilah kedatangan rombongan meminang   family aku kesana .. sikit masa nanti... :(




dah tuu.. oleh kerana dah terlajak ada di Kuantan.. tak kan nak pusing balik teruss kot... apalah ko ni !! jalan2 jer lah .. destinasi pertama pegi kat bandar kuantan .. aku pun teruss rehat di kawasan sekitarnya. entah nama apa ntahh.. sambil tu tak lupe lah ambik gambar kenangan posing maut sokmo ehhhh.. mana ada lah ... meme kite ni suke begambo.. tapi tak pandai berposing2 pom.. yupp tengok gambo kat bawah ni..
,
,
,










pastu pusing2 di Berjaya Megamall ...


tekstil Nagoya
Tekstil Nagoya pun ada .. aku pun sempat jugak beli belah kain pasang dalam nagoya ni..
huhuu .. murah2 ..


encik abang sempat lagi duk main game kat dalam megamall ni.. yg sebelah tu member dia .. dengan anak masing2 ..


irfan sedang bawak awek .. huhu.. si Qisha ..


peeachhhh








menyusul pula ke East Coast Mall ...


ni duk bergambo kat parking di bumbung paling ats sekali ...

bersama dengan teman tapi mesra ..ehee..
wife pada member en hubby..
dan juga teman blogger  maa- seharum mawar


anak2 kami ...

lepas tu ... teruss pulang ke Kuala Terengganu ...
Negeri bersebelahan saja ..

oke dahhh ...

wassalam


13 comments:

eMMe said...

Salam Kenal, Terima kasih sudi singgah blog saya..

singgah balas..

Salam Ramadhan buat Mama-I sekeluarga... bile org Ganu nak mai Putrajaya, hehehehe...

MaMa Rey said...

bestnyer jln2 sblm puasa..hehe..foto no2 tu cantik la..

maszmadi said...

erm, nagoya tu dalam megamall ker, x pernah nampak pon... ;)

Suhana Shuib said...

jalan2 n soping2 memang best..

mummycda said...

bestnyer enjoy cuti2 ngan family......

saly@mama-i said...

sama2..salam ramadhan jga buat emme sekeluarga.. nk gak datang sana ,nk tggu org putrajaya jemput bbuka pose nnti..baru bleh pegi..hehehe.....

saly@mama-i said...

TQ mama Rey.. sebelum pose ni je dpt jln2 nnti nk jln tggu pas raye lak.. eheee..:)

saly@mama-i said...

yup dear.. mmg ada..rasany dlm tgkt 2 atau 3.. saly pn x ingt..tu bru first smpai berjaya megamall..hehee..:)

saly@mama-i said...

betol tu suhana .. lg2 kita ni org pompuan kalu bab tu mmg suka... hehehee...

saly@mama-i said...

betol tu ida bab jln2 ni mmg best.. ehee..:D

nur said...

salam perkenalan dan salam Ramadhan...
Huwaa, kalau saya pun dah mengucap panjang kalu hubby bawak keter 190 km/j, 150 tu pun dah dikira sgt laju...

saly@mama-i said...

salam kenal jg nur..tQ follow saly..
itu lh mmg dh lju sgt tu,kt ni org pmpuan mmg tkut laju2 gtu..hehehee..org llaki suka test power kreta,smpai x ingt ank isteri sbelah..

salam ramadhan ya nur...:)

ini kesah 0cu ... dunia 0cu said...

laju nye abg ann bwk..bahaya ngoh.hahaha