Sunday, June 10, 2012

s0 sweet ....mmmmm



manis lak aku tengok 'si telur' ni .... kakakaaaa



selamat pagi sume...

ucap kat sape tu saly...?.. ada orang sini nak dengar ke..?.. huhu... x kesah laa kat sape pun...
ceria2 kan diri kita ... tp yg bebenarnya aku teramat ngantuk pagi ni .. dah .. pagi2 dh gitu ...
bukan badmood..
hari ni lak budak2 dah skolah smula .. bila dh 2 minggu bercuti..
tapi ikhwan tak pergi skolah hari ni.. ikhwan demam.. dari kelmarin dah..
kesian ikhwan...
uiiii.... ada nak ambik kisah ke engko nk ngantuk ke, anak demam ke.. ape ke...?
 ehee... tak ape2 lah .. (blog aku ...ikut suka ati aku ler..)..
wahh... kasarnye bahasa ... eheeee.. takde le.... skadar ngomel kosong pagi2 ntuk diri.. suka benor aku ni meng 'N3' blog.. bukannya aku ni penulis blog yg tegar ..
aku berblog cuma sekadar tempat luahan isi hati aku .. tentang khidupan yg aku lalui bsama anak2 n suami...kekadang terselit jugak resepi2 .. namanya dunia 'wanita' kan .. takkan terpisah dengan yg satu tu .....

oke......... dah dah......




2 comments:

ini kesah aqu ... dunia aqu said...

hahaha... kelakor k.naa...
dakpe2 k.naa, dikno dengor,ambik kisoh hal k.naa. kihkihkih :P

saly man said...

hahahaak..... tq dear...