Thursday, June 14, 2012

Ciannyerr Ikhwan demam ....



ikhwan demam ... melarat jer ..
dah hampir seminggu.. budak- budak lain  cuti skolah 2 minggu jer..
tapi ikhwan dah 3 minggu .. ehee... direct...

tak pernah lak larat sampai gini. dah pandai ngadu sakit kepala lah ..apa lah..
dah pegi klinik tapi doktor kata ikhwan ada bengkak Tonsil .... 2 bulan yg lepas ada juga dia demam ,jumpa doktor pun dia kata bengkak jugak.. alahai kesian anak mama ni..
sabar ya sayang...

risau juga.. sbab ada sorang sepupunya pun gitu gak.. sakit tonsil ..Hakim..dari kecik2 lagi, makan tak selera.. selalu demam .. sampai kurus sangat2... so sekarang mak ayah dia dah lega sebab Hakim dah pun selamat jalani operate di hospital baru2 ni.. buang tonsil nya ... dah darjah 3 Hakim ni... dan sekarang sihat ..cuma dia tetap kurus .. ehehh

Tapi harap ikhwan tak la sampai gitu .. mama harap anak2 mama ni sihat2 selalu..
di jauhkn segala penyakit.. mama doakan kesembuhan sayang ...
nanti bila dh sihat, pergi sekolah ya sayang..
rindunya nak tengok ikhwan pakai baju sekolahnya dan galas beg  .. huhu....





4 comments:

ini kesah aqu ... dunia aqu said...

kesian pl0p ikhwan.. nanti bila ikhwan mari rmh nenek ,0cu beli aiskrim.n0k d0p?

saly man said...

hehe.. nk r.. mama yer nk gk.

seharum mawar said...

bile anak sakit time nilah kita akan rindu keletahnya...rindu riuh rendah suaranya..gelagatnya..

saly@mama-i said...

@ seharum mawar:

betul tu maa ..gitu r hati kita sbg mak ayah yer..ank..ank..ank..bila ada,wat bising ke kita maroh..tp bla sakit ke apa ker.. rindu plop...