Monday, June 18, 2012

Hari bapa .....

betul ke hari ni hari bapa..?  0oooo.... 18 jun 2012
saja kat sini nak ucap selamat hari bapa buat bapa2.. ayah.. abah... papa .. daddy ...
aaaa.... tak kira lh apa panggilan pun... selamat hari bapa semua..

dan tk lupa juga buat cik abang tercinta ...
selamat hari bapa ...
thanks sebab menjadi abah yg terlalu baik dan pengasih buat anak2 kita ..
terima kasih atas segala- galanya..

buat ayah mertua.. slmt hari bapa juga....
terima kasih sebab mendidik anak ayah (cik abang)
sehingga menjadi anak yg baik dan soleh..
dan sekarang dia juga menjadi 'ayah' buat cucu2 ayah  ..
dan buat ayah sendiri ... hurmm.. ayah ku dh meninggal ..
masa tu aku baru 5 tahun...
aku sendiri tk ngerti kasih seorang ayah ..
apa pun aku teramat syukur,sayang dan mencintai ayah ..kerana ayah , aku lahir kedunia ini ...

kasihnya ibu membawa ke syurga...
kasihnya ayah sepanjang masa ...
.
.
kasih seorang ayah sanggup bersusah payah .. berkorban nyawa

....... i love u daddy .....

4 comments:

ogyep yummy mellow said...

salam kenal... selamat hari bapa juga buat semua bapa..

saly@mama-i said...

@ogyep yummy mellow:
salam kenal juga.. trm kasih ya sbb sudi snggah n follow saly dsini..

ini kesah 0cu ... dunia 0cu said...

kt sama2 takde ayh..alfatihah moga arwah ditempat kan bsama org yg b'iman

saly@mama-i said...

amin ...