Tuesday, May 29, 2012

Cameron Highlands ~ menggamit kenangan ...



sejak akhir2 ni suka benar aku nak imbas kenangan dulu2 ...
ntah ... mgkin dah takde cerita nak letak kat sini kot .. hehe..

kalo bab makan angin ni, yang paling aku ingat sangat- sangat sewaktu bercuti ke Cameron Highlands ...walla ....!
ohh.. Cameron .. bila lah lagi kita kan berjumpa ...
 (kerinduan melanda..)

22 julai 2009 ... tarikh bertolak ke sana ... 3 hari 2 malam ... masa tu aku baru punya anak sorang .. ikhwan.. dan baru jer hampir2 nak setahun umurnya ... dan bukan aku sekelurga saja tp bersama2 dengan kawan2 cik abang dan juga adik ipar ... thanks  MAA .... sebab sudi ajak kita orang makan angin .... dah hampir 3 tahun berlalu ... dulu masing2 sorang anak ... sekarang semuanya dah bertambah ....!

oke ... layan .....








ni masa berhenti rehat kejap.. belum sampai lg ...
jengok2 gajah .. !





ragam ikhwan bila dah sampai tempat penginapan disana.....!





first day ... tak sempat rehat pun ... terus jalan2 ...
maa ... .. ingat tak saat ni .. hehee


ikhwan keletihan ...
























































hari kedua ... nampak jer cuaca cam panas ... tp udaranya sejuk ... huhuu



di hotel penginapan ... hari terakhir ...




bersama kawan abang .. sekali rumah penginapan .. hari terakhir .. sedih sangat2 ........... belum puas lagi nak jalan2 ..tapi masa tak mengizinkan ...


bersama adik ipar & biras ....























bersama biras ....


adik & abang .....





ikhwan bersama ayah su nya .....











belum puas rasanya pergi menikmati keindahan di sana ....
insyaallah ...andai ada umur yg panjang ...
moga2 suatu hari nanti aku dapat jejak kaki kesana buat kali kedua ...
maa .... bila lagi kita kesana yer ..?
huhuu .... cukup manis .. setiap detik terpahat di ingatan ...
masa tu aku pregnant 2 bulan .. tak nak pergi tapi rasa rugi  lak ... punyer lah letih ..dengan mood yg tak sihat ... alahan lagi ... tapi bila dah pulang tiba2 aku keguguran .....
sedih ada.. sesal pun ada .... tapi dah takdir..

oke.... dah .
wassalam




2 comments:

ini kesah aqu ... dunia aqu said...

ser0n0k teng0k gamb0r2 camer0n.rasa ada dinung dh jer..hi

saly@mama-i said...

memang seronok sgt2 0cu.. x leh nk lupe lk tu .. ehee