Saturday, April 14, 2012

Peristiwa ...Ular sawa..?

kecoh sungguh petang tadi !....
pasal ular sawa...
Citernya .... jeng... jeng..jenggg

ini dia , ....!
mula2 tu .....
cik abang aku duk mesin rumput di sekitar bengkel tempat kerjanya .. tapi tempat tinggal aku juga lah, cuma aku duk kat atas bengkel tu ..2 tingkat..kiranya tempat tinggal sekali dengan tempat kerja abang..maklumlah kerja sendiri ( t0key welding..) huhu...
yang nak diceritakan ,sedang asyik sangat abang duk potong rumput ..tiba- tiba....dia menjeit duk panggil adik dia, Ain (juga tokey welding- share punyer..hehe..) ..terkejut ada seekor ular sawa dekat sangat2 dengan kaki cik abang ..
aduh ...terkejut punya..tapi sempat juga abang melompat ...
(atoi.... syukur ..... takde berlaku apa2 pada cik abang tercayam..isk..isk..)...

Panjang juga  ..

s0, lepas tu call bomba datang tangkap ..memang tak berani walaupun ramai orang situ ..paling selamat panggil bomba jew kan ........

Paling tidak aku bersyukur..tidak ada berlaku perkara2 yg tak di ingini ... dah selesai pun..bimbang juga, sebab kawasan tenpat tinggal, anak- anak pun biasa juga bermain- main kawasan situ .....
okey.. lihat gambar2 di bawah yg sempat ambil tadi tapi tak berapa jelas ........
















No comments: