Thursday, April 12, 2012

masalah hadir tanpa diundang ...!


" kemarahan 0rang yang berakal di lihat pada tindak - tanduknya dan kemarahan yang ada pada 0rang jahil itu dapat di lihat melalui perkataannya"..
-Saidina Ali bin Abi Thalib


masalah...masalah...pr0blem..problemmm....
memang hadirnya secara tiba2...malah tak di undang pun datang jugak ....kadang2 nak lari dari masalah namun kena hadapi ...
lari bukan jalan  penyelesaiannya....
s0,macam aku ni...sebelum ni adalah sikit masalah dengan faceb00k...
sebelum ni takde pulak ...
mungkin aku ni terlampau emosi kot .. huk hukk ....

bukan apa,kadang2 terasa hati dengan sikap sesetengah 0rang...aku cuba elakkan dari 'terasa hati' so.....namanya aku ni manusia...
Darmmm....!!! ... terasa jugak..
tapi,tak kesah lah..aku dah memaafkan insan2 sekeliling ....mungkin itu tanpa di sedarinya .....samalah dengn aku ,aku pun tak tahu, mungkin pernah jugak melukakan hati 0rang tanpa aku sedari... heheee....
jadi sekarang..aku 'berhijrah' sekejap dengan facebook baru .....
maaf yer teman2 ...... aku berehat untuk seketika jerr .......
nanti panjang umur bersua lah semula .....








aku yang dalam kesedihan ... isk isk....




No comments: