Sunday, April 1, 2012

ikhwan haiqal dah mula sekolah ....







Bye ..bye .. mama ..
Hurmm .... sedih ada.. gembira pun ada ..
Hari ni anak sulong aku Ikhwan Haiqal dah mula bersekolah .... 1 april 2012 ....walaupun agak ketinggalan sikit ..tak apa2 lah ...baru 4 tahun ...
actually ,memang tak mahu hantar sekolah lagi buat masa ni ,tapi hari2 ikhwan duk sebut nak sekolah ..jadi dek kerana itu aku sepakat lah dengan cik abang hantar lah di Pusat Pasti As-Sabiqun ... tak lah jauh ....Pakaian tak dapat lagi ...terpsaksalah pakai baju biasa dulu ...

Ada perasaan sedih di hati nak melepaskan anak tapi aku harus berlapang dada .... kupujuk jua hati (alaa ...setengah hari saja ...) ...ye laa...sebelum ni hari2 dia tetap di sisi .... nanti sayang tak dapat tengok la citer kartun kesukaannya pagi2 di tv alhijrah... hehe...

terharu .. gembira ...semuanya bersilih ganti ..sekarang aku sedar yang anak dah bersedia nak melangkah kedunia luar yg mencabar ...sudah mula berdikari untuk mencari sumber ilmu ...

sayang  ....jaga diri baik2 yer ..jadi anak yg baik budi pekerti dan semoga sayang semakin matang mengenali teman2 yang bilamana sayang akan mengerti nanti seiring dengan usia sayang ... ilmu itu amat penting buat perjalanan hidupmu ....









peace .....



sepulangnya dari sekolah jew ...tup-tup dah berpakaian lengkap begini ...

mmuaach ..sayang dari mama ...abah ...adik ....








No comments: