Saturday, April 14, 2012

Hurmmm ....sotong & udang celup tepung

Lama weh tak merasa sotong dan udang celup tepung  ...dan juga ICT ...
ikan celup tepung ..
pekena pulak dengan air kelapa  (aku panggil air nyi0r jer..) .... huhu...
 rindu..lama tak pergi ,paling last sewaktu mengandung 7 bulan anak kedua ..dah sekarang umurnya dah 1 tahun 2 bulan ....lama kannn....
petang jumaat kelmarin pergi makan .. di pantai airport ,seberang Takir ... tapi kedai yang biasa pergi penuh sangat orang ..s0 ,terpaksa pergi sebelah dia lah ...
Biasanya kalau di sepanjang pantai seberang takir ni ,yang popularnya deretan kedai - kedai sotong celup tapung ,bukan sotong jew ..udang ada ,keropok,ais batu campur .....dan lain2 ...memang santai ..ummph ...!


udang ...





sotong ...(tak nampak rupa sotong laaa...)



Air kelapa ...





yang ni pun air kelapa jugak tp dalam gelas jew ....




satu air kelapa untuk si sulong ...



cukup lah air kelapa gelas ni untuk irfan ..





No comments: